wtorek, 24 lipca 2012

Żegnaj Nino ;(

Cześć.
Dzisiejszy post jest smutny ponieważ na 99,9999999999% Nathalia Ramos odchodzi z TDA!! ;(
Postanowiłam poświęcić ten post właśnie naszej kochanej Ninie.W tej notce podsumujemy i pożegnamy naszą Ninę Martin.
Przechodzę do postu.

Nina była dla nas ważną osobą w serialu...










Tak samo ważna była dla Fabiana...















 Była najważniejszą osobą w sibunie...












Wszyscy świetnie bawili się w jej obecności...













 
A teraz gdy jej zabraknie to nie będzie to samo.Będziemy tęsknic.Żegnaj Nino ;(

Zawsze będziesz w naszych sercach nie zapomnimy o tobie!



To koniec mam nadzieje że się podobało.Nie wiem co to będzie za film bez Niny i bez Fabiny.Chyba się popłacze ;(


Pa
-Julla

5 komentarzy:

  1. świetna Notka!! Ja się popłakałam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nina będzie w 3 sezonie!! To był jakiś żart na Prima-aprilis a wy w to uwierzyliście na poważnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna na 100% ale na 99 % jej nie będzie bo ogłosiła to na tweeterze

      Usuń
    2. TO NIE BYŁ ŻADEN ŻART! ONA ODCHODZI. Jestem pewna na 99 % tak, jak Jula.

      Usuń