piątek, 20 lipca 2012

Zdjęcia + Animacje + Pary w Domu Anubisa :)

Hej! Hej!
Dzisiejsza notka będzie opierała się na zdjęciach i animacjach.Jest ona troche wcześniej niż zwykle ale zaraz wychodzę więc przechodzę do żeczy :)



Na sam oczątek zdjęcia:










A teraz animacje z reklam ,,Kto jest kim'' i inne :)







A teraz zdjęcia i animacje naszych ukochanych par z Domu Anubisa ♥


Para nr 1-Fabina(Fabian + Nina)♥





















Nie wiem jak wy ale ja uważam że oni są dla siebie stwożeni , to jest moja ulubiona para♥

Para nr 2-Peddie(Patricia + Eddie)♥

















Peddie też są bardzo dobraną parą ♥


Para nr 3-Jara(Jerom + Mara)♥

















Kogo wolicie Jare czy Mikre(Mick i Mara)?


Para nr 4- Amfie(Amber i Alfi)♥



















Jak uważacie pasują do siebie?Piszcie w komentarzach którą parę najbardziej lubicie i za co :)


No to już koniec na dziś.Mam nadzieje że post się podobał.
Papa :)
- Julla :)















6 komentarzy:

  1. Super notka! Ja najbardziej lubię Peddie ♥ Nie wiem za co, po prostu do siebie pasują i fajnie się sprzeczają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba bo bardzo się napracowałam ale widze że warto była ;)Dziękuje

      Usuń
  2. Peddie ♥

    Ps.Super notka ! :)
    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Amfie <3 Też nie wiem za co ,ale lubie Amber i to chyba dla tego <3 Sweet <3

    OdpowiedzUsuń