piątek, 6 lipca 2012

Nowa," chwilowa redaktorka " + Jabian vs. Fabina :]

Hej :]

Dzisiaj notka będzie dość długa, więc bez żadnych wstępów przechodzę do notki :}

Po pierwsze chciałabym ogłosić wynik konkursu na chwilową redaktorkę.Została nią ...Julia ! :*
Gratulacje ! Julia zacznie swoją 4-tygodniową " pracę " na blogu 16 lipca :)

Serdecznie dziękuję pozostałym osobom ,które się zgłosiły :)

A teraz prace Julii na konkurs " Tajemnice Domu Anubisa wokół nas " :

""Piłka kojarzy mi się z Mickiem, ponieważ  Mick jest sportowcem."


"Lalka kojaży mi się z lalką sary która mówi wierszyk w 2 sezonie."



''Gitara kojaży mi się z Fabianem ponieważ on gra na gitarze.''


''Lusterko kojaży mi się z Joy ponieważ w 1 sezonie na lustrze  było napisane ,,Pomóż mi Joy''


"Zegarek kojaży mi się z Niną ponieważ nina musi pilnować czasu. "



"Błyszczyk i opaska do włosów kojarzy mi się z Amber ponieważ Amber lubi się malować."



"Zeszyty kojarzą mi się z Marą, ponieważ Mara dobrze się uczy."

Julii bardzo dziękuję ;**

A teraz pojedynek : 

Fabina   vs   Jabian 

Zaczynamy od Fabiny !

Fabina- { Fabian + Nina }

Od chwili przyjazdu Niny do Domu Anubisa, było wiadome ,że Fabian
i Nina będą razem.Miłość było dosłownie czuć w powietrzu.Nina- miła, sympatyczna , odważna
od razu zakochała się w przystojnym ,mądrym i zabawnym Fabianie i to z wzajemnością .
W drugim sezonie sprawy zaczęły się nieco komplikować z powodu Joy.
Między Fabiną zaistniały kłótnie i nieporozumienia.W 2 sezonie , jak już wiemy,
Fabian i Nina zrywają ze sobą .Jednak Nina nadal czuje coś do Fabiana , a Fabian do Niny.
Czy uda im się wrócić do siebie ? My już wiemy ,że tak :)



































" Popełniliśmy błąd zrywając ze sobą "


F:" Wiesz , że jesteś tą jedyną "
N: "Tak wiem...wybraną "


F: " Moją wybraną "


A: " Tak " !


Jabian -{ Joy+ Fabian }


W pierwszym odcinku 1 sezonu poznajemy Joy , Fabiana i parę innych postaci.Od razu można wyczuć chemię pomiędzy Fabianem , a Joy.
Miłosną historię przerywa nagle tajemnicze odejście Joy, na miejsce której przyjeżdża Nina.
Kiedy Joy wraca do Domu Anubisa i do swojej miłości okazuje się ,że jej ukochany ..już jej nie kocha :(
Ma nową dziewczynę.Joy próbuje odbić chłopaka, jednak ta historia nie ma happy endu i Joy przegrywa z Niną.
Wszyscy kreują ją na okropną, wścibską zazdrośnice ,która chce zniszczyć cudowną Fabinę.
Jednak ja staram się ją zrozumieć. ( Mimo tego kibicuję Fabinie ).
Pod koniec 2 sezonu Joy daje sobie spokój z Fabianem.






Co oznacza to spojrzenie ? 













To jest bardzo słodkie :]




Na koniec nowe fotki :

























+ Nie poznałabym tu Mary, a wy ? :)










Na dzisiaj to tyle :}

Papatki :**

~Trixie :]

2 komentarze:

  1. Świetna notka, jak zawsze!
    Ja też kibicuję Fabinie, ale rozumiem zachowanie Joy. Jak dla mnie te kłótnie o Fabiana dopełniają serial ;D

    OdpowiedzUsuń