poniedziałek, 16 lipca 2012

Pierwszy post +Fotki + Animacje + Odcinek :)

Witajcie :)
Jestem Jula , nowa chwilowa redaktorka.Na sam początek powiem wam trochę o sobie.Jestem zwykłą 13-latką kochającą TDA.Interesuje się tym serialem od pierwszego odcinka ♥.Ponieważ jest to mój pierwszy post na blogu proszę was o wyrozumiałość ale również o szczere opinie w komentarzach.Nie prowadzę żadnego bloga ale będę starała się , pod nieobecność Wiktorii , prowadzić tego bloga jak najlepiej.A więc przechodzę do notki :)


Na sam początek fotki ;)


 Czy on nie jest śliczny?♥






 Gwiazdy TDA z innymi gwiazdami nicka =)
 Dziewczyny z Tajemnic Domu Anubisa potrafią imprezować ;)

A teraz animacje










Link do odcinka: Link

Mam nadzieje że post się podobał :)
Jeśli macie jakieś pytania  lub nowiny piszcie do mnie na e-maila:jula2000_2000@o2.pl

P.S:Piszcie w komentarzach jak podobał wam się post.Wiem że do najlepszych nie należy ale jest to mój pierwszy post.    
Papa
- Julla :)

2 komentarze: