wtorek, 17 lipca 2012

3 sezon + zagadka :)

Helloł ;)
Wiem że jest dopiero po ósmej ale na tweeterze znalazłam ważną rzecz.

Po pierwsze na tweeterze zapytał się ktoś Tasie kto będzie grał Ninę w 3 sezonie.Oto zdjęcie:

Tłumaczenie:
-Kto zagra Ninę w nowym sezonie?
-Żaden nowy aktor nie zagra postaci , które już istniały.


Może to znaczyć że Nathalia zostaje lub że na jej miejsce nie będzie nikogo innego ;(

- Wolę tę pierwszą opcję ;) A wy?



Po drugie co do nowej postaci , którą będzie grała Alex Shipp  , ma się ona nazywać KT Rush.Będzie kolejną osobą z Ameryki i będzie dziewczyną Eddiego (co jest mało prawdopodobne!Jedyne co ich łączy to , to że oboje pochodzą z Ameryki).Będzie kolejnym członkiem Sibuny.

Jest też możliwe że może on zastąpi Ninę w 3 sezonie(ale to tylko moje przemyślenia i podejrzenia). 


Pamiętajcie jednak że nic nie jest potwierdzone i że to mogą być tylko plotki.To wszystko to jedna zagadka :)
Myślę że post się podoba :] Piszcie w komentarzach.
Paa ;)
- Julla :)


6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nie będzie dziewczyną Eddie'go, bo rozwali Peddie -,- I ♥ Patricia & Eddie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieje.Patricia i Eddie pasują do siebie , a ona nie pasuje do Eddiego.Mam nadzieje że to plotka:)

      Usuń
    2. też się zgadzam bo oni do siebie pasują. ale widziałam zwiastun i mam do tego wielkie wątpliwości

      Usuń
  2. ET? Tak się będą nazywali? ;) A może Kdie? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie chce żeby K.T Rush chodziła z Eddim bo on i Patricia pasują do siebie.
    A i jeszcze jedno nie chce żeby Nina odchodziła i żeby ta K.T Rush była człąkinią sibuny wole Nine

    OdpowiedzUsuń