poniedziałek, 2 lipca 2012

Scenariusz, gify , filmiki :}

Hej :] !

Jestem mega szczęśliwa ! :} Właśnie dzisiaj Ana Mulvoy Ten potwierdziła kręcenie 3 sezonu na facebooku !


Tłumaczenie ( bo to na górze z binga jest po prostu żenujące xd ) 

Tak !Będzie 3 sezon Tajemnic Domu Anubisa :) Jade Ramsey wraca właśnie do 
Anglii-filmowanie zacznie się w tym miesiącu !  

+ Jestem mega szczęśliwa , a wy ? :)

Teraz kilka fotek :






A teraz scenariusz :

A: Wiesz Nino...Joy też jest jego przyjaciółką...Więc musisz to zmienić ! A teraz skup się .Co powiedział Fabian na twój znak ?
J: Jaki znak?
N: Jerome !A ty nie na polu... jest długa przerwa ...
J: Nino ... ja też należę do Sibuny...I wcale mi się nie podoba to ,że ignorujecie mnie , Alfiego i Patricię.Zwołuję zebranie Sibuny.Dzisiaj w nocy u mnie w pokoju.

Jerome odchodzi...

A: Ten to zawsze coś zwęszy...To co z tym Fabianem ?
N:Mieliśmy iść do wujka Fabiana i zapytać się go o znak, maskę Anubisa i tą zjawę , ale wtedy zjawiła się Joy i  ...
A: No tak, więc pójdziemy w trójkę dziś po szkole.A teraz chodźmy się przejść , co ty na to ?
N: Idziemy :)

Jerome wchodzi do pokoju.Alfie siedzi przy komputerze.

J: Co robisz ?
Al: Zamawiam tort dla Amber !
J: Mięczak...
Al: Co ?!
J: Nic , nic...A myślałeś o tym ,że to wcale nie jest miłość ?
Al: I mówi to Jerome Clark !

Jerome wychodzi.Widzi Joy siedzącą na schodach.

J: Dlaczego jesteś smutna ?
Jo: Fabian chyba woli Ninę ...:( < płacze>
J: Joy.. nie .. nie płacz < obejmuje ją> wszystko się ułoży ..
Jo: Dziękuję Jerome.. nie wiedziałam ,że potrafisz być taki.. miły :)
J: Nie ma za co Joy...

Po lekcjach w salonie w Domu Anubisa.

A: A gdzie ten Fabian ?
N: Uczy się teraz z Joy.
A: Czy on zdaje sobie sprawę z tego ,że to jest ważne ?!
F: Już jestem !
A: Świetnie...
N: Dużo ostatnio czasu spędzasz z Joy...
F: Co ?! Nie .. ja tylko...
A: Chodźmy już.

Idą do sklepu z antykami ...

Mam nadzieję ,że scenariusz się podobał :)
 A teraz kilka gifów z serialowymi miłościami i przyjaźniami :)




A teraz mam dla was 2 filmiki, akurat w temacie ;)





Przetłumaczyłam fragmenty z pierwszego i drugiego filmiku :

1.W domu Anubisa Tajemnic ciąg dalszy...Jest niebezpiecznie.Powracają dawni wrogowie...Ale kogo Sibuna powinna się najbardziej obawiać ?

Vera do Mary : Słowa nie wystarczyłyby , by opisać jak nieprzyjemna mogę być ...

Babcia Niny : Pomocy ! Proszę niech ktoś mi pomoże !
Nina : Babcia ???!!!

To niestety tyle udało mi się wychwycić ;(

2.Potrafisz dochować sekretu? Amber Millington - to prawdziwa zagadka.
Gra głupią blondynkę.Ale czy może być kimś więcej ? Założyła Sibunę, pamiętacie ?
Możliwe ,że to ona chce zostać liderem ? ...To przecież ona wciągnęła w to resztę Sibuny . Ale po
co by jej to było ? Po maskę Anubisa oczywiście !

Pomyśl o tym : Zawsze przychodzi nie wiadomo skąd i stawia się na miejscu o czasie, jest w 
ciągłym kontakcie ze swoim ojcem, ma swoje sekrety..

Może jej ojciec jest zbieraczem?Wydaję mi się dość dziwne , by nie pozwoliła Fabianowi
ratować Niny z tuneli ! Może pracuje dla swojego taty? Może maska jest dla niego , a eliksir dla niej ?Mam na myśli to ... czy jest ktoś , kto ma większą obsesję od niej na punkcie bycia
pięknym i młodym ? No właśnie...

Na twoim miejscu miałabym ją na oku...

Uff.. to tyle tego tłumaczenia.Pamiętacie , jak dodawałam w poprzedniej notce artykuł 
po angielsku ? Miałam go przetłumaczyć, ale już mam dość tłumaczenia 
jak na jeden dzień xd ! Wstawię to tłumaczenie w najbliższej notce ;)

A na koniec jeden gif, już znany , ale nareszcie mam do niego objaśnienie :)


Wiecie , dlaczego babcia Niny jest w szpitalu ? Przypominacie sobie ten fragment z tego filmiku , który dzisiaj wstawiłam ? 

Babcia Niny : Pomocy ! Proszę niech ktoś mi pomoże !
Nina : Babcia ???!!!

Otóż babcia Niny będzie ofiarą Senkhary i trafi do szpitala :(

+ Ciekawe jak babcia Niny znajdzie się w tunelach , co nie ? ;d 

Na dzisiaj to wszystko :) Mam nadzieję ,że się podobało :)
Papatki , miłych wakacji ! ;***
:}

~Trixie :]

5 komentarzy:

  1. Może to Senkhara udawała Babcie Niny???? Ale ogólnie super Notka!! Scenariusz szczególnie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z niną w 3 sezonie???????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ma się pojawić nowa postać grana przez Mirandę Cosgrove (czy jak ona się zwie xd)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedż:)Bez niny to nie to samo ;( A miranda nie pasuje do tajemnic domu anubisa!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń