czwartek, 5 lipca 2012

Scenariusz + gify+ konkurs ! :)

Hej :]

Dzisiaj mam dla was scenariusz i kilka fotek.A więc zaczynamy :]

Wchodzą do sklepu wuja Fabiana , lecz zamiast niego siedzi tam jakiś młody mężczyzna !


F: Jasper ?!
Js: Fabian !
F: Nino, Amber to Jasper- mój ojciec chrzestny.
N,A: Miło mi .
Js: Mnie również.Co was tu sprowadza ?
F: Przyszliśmy zapytać się o pewien znak.Znak Maski Anubisa i samą maskę.
Js: Znak Maski Anubisa ?


Jasper upuszcza na ziemię filiżankę z herbatą.


F: Jasper, co się stało ?
Js: Fabian...legenda głosi ,że ten kto został naznaczony znakiem przez zjawę ....to.. może inaczej..to jest klątwa Fabian.Ten ktoś musi odnaleźć Maskę Anubisa, albo...albo umrze.


Nina blednie.


F: Jasper , dziękujemy ...to my już pójdziemy na obiad .
Js: Fabian ..poczekaj.Tutaj mam katalog Jest tam zdjęcie repliki Maski Anubisa i inne antyki.Będą w tym roku na wystawie.
F: Jakiej wystawie ?!
Js:Wystawa skarbów egipskich.Różne instytucje się o to zabiegają.
F: Szkoły też ?
Js: Też.
F: Dobra, dzięki Jasper.Do zobaczenia.
Js: Do widzenia.


Wychodzą.Ninie kręci się w głowie.


F: Nino, wszystko w porządku ?
N: Fabian ...ja umrę!
F: Nie Nino.Nie pozwolę na to.Znajdziemy tą maskę , dobrze ?


Fabian obejmuje Ninę i wszyscy idą do szkoły.
Na obiedzie Amber i Nina przeglądają katalog.Nagle przychodzi Viktor.


V: Ciszej bądźcie dzie..Co to ?!Pokażcie mi to !


Viktor wyrywa katalog.


V: Wyśmienicie...wspaniale!

Viktor wychodzi...


F: Super dziewczyny! Może trzeba było go oglądać pod gabinetem Viktora ?!
Jo: O Fabian... to może w końcu dasz się namówić na ten spacer ?
F: Joy..yyy.. ja..
Jo: Oj wyluzuj Fabian.Wiem ,że masz dużo spraw na głowie , ale chyba ...< łapie go za rękę > znajdziesz trochę czasu dla mnie ?
F: Chyba tak... 


Tymczasem...


M: Mick !
Mc: Mara?
M: Mam świetna wiadomość!
Mc: Co się stało ?
M: Ta nowojorska szkoła się pomyliła.Wysłali mi propozycję , a mieli ją wysłać do Mary Johnson ,a nie Jaffray xD
Mc: Tak się cieszę !


Mick całuje Marę . 

A teraz kilka animacji z serialowymi przyjaźniami i miłościami :













A teraz kilka zdjęć i jeden gif :





Na koniec chciałabym wszystkich zachęcić do udziału w konkursie ! 
Więcej w zakładce konkursy :)

Na dzisiaj to wszystko :]
Życzę miłego dnia ! :}

~Trixie :]

2 komentarze: