wtorek, 15 maja 2012

Zagadka+scenariusz + ważne wiadomości i coś ...

Hej 


Na początek podziękowania , dla wszystkich komentujących :)
Dzisiaj notka będzie dość długa, więc od razu przechodzę do rzeczy.


Wznawiam "Akcję z Niną ".Prace można przysyłać cały czas , koniec akcji nie jest określony.
Ja osobiście zrobiłam już 2 prace , a wczoraj kolejne dwie.Nie jest to zbyt trudne ,więc zachęcam wszystkich do robienia i przysyłania prac ! 


Tutaj wstawiam swoje wczorajsze prace :




+ piszcie czy wam się podobają :)

Teraz zagadka :

" Królestwo wskazówek to miejsce, w którym znajdziesz ,
tam ,gdzie jest خامس  musisz zajrzeć za. "




Następnie fotki :


















A teraz obiecany scenariusz :


Za drzwiami wisi tabliczka z 6 naszyjnikami.

J: Tam są nasze imiona !
F: Bierzemy to i spadamy .

Zbierają naszyjniki.

J:Dobra zmywamy się stąd!
F: Czekaj , ptarz!

Na drzwiach pojawia się napis :

OŁDACEBA !

J: Co ?!
F: Zapisz to !
J: Ołdaceba ?!
F: Nie zastanawiajmy się teraz .

puk,puk,puk


F: To Nina.Viktor tu idzie!

Fabian i Jerome wychodzą z piwnicy.Członkowie Sibuny rozchodzą się do pokoi.
Tymczasem...

M: Mick!Mick !
Mc : Kto tam?
M: To ja , Mara.
Mc: Mara ?...wejdź.
M: Byliśmy umówieni, tak?
Mc: Tak, wiem nie zapomniałem, mam coś dla ciebie.
M:Mick nie musiałeś !
Mc< daje prezent> : To muszla z oceanu Indyjskiego .
M: Jest przepiękna !
Mc: Jesteś może głodna ?
M: Trochę , a o co chodzi ?
Mc: Chodź.. przygotowałem coś dla ciebie.

Wychodzą z pokoju.

Rano na śniadaniu.

F: Super ,że nie idziemy dzisiaj do szkoły!
N: Taak..możemy pobyć razem ...
Jo: Widzę ,że wszyscy o mnie zapomnieli .
P: Coś ty! Co ty gadasz ?! Co nie ludzie ?
J do Al: ...to było niesamowite...
F do N: Musisz to zobaczyć.
Jo: Aha...wszystko jasne...wychodzę.
P: Joy zaczekaj !

Joy wychodzi z pokoju.

P: Dlaczego ją olewacie ?!
J: Nie mamy czasu na przyjaźnie, musimy wam coś powiedzieć i ...dać.
A: Dać ? To jakieś prezenty ?
F: Nie ..! Amber!Po śniadaniu u Jeroma i Alfiego ?
N,A,Al,J,P :Sibuna !
Tr: Co to za okrzyki ?
N: Dzisiaj nie idziemy do szkoły!
Tr: Rozumiem...ah te młodzieńcze lata!

Wszyscy wychodzą.

J: Dobra...tutaj są te naszyjniki, które znaleźliśmy za tą ścianą, dla każdego jest jeden ,są podpisane!

Jerome rozdaje naszyjniki.

A: Na odwrocie są jakieś litery! Ja mam ... T
N: Ja C.
F: A ja R.
Al: S.
J: Y.
P: H.
A: Dziwne , a ten napis?
J: Ołdaceba.
A: Ołdaceba? Nie ma takiego słowa!
P: Może to pismo lustrzane ?

Idą do łazienki ...

No... to już koniec notki :)
Przysyłajcie prace na akcję i rozwiążcie zagadki :]
A ... i komentujcie ;)

Papa ;**

~Trixie :]

2 komentarze: