niedziela, 6 maja 2012

Powrót + scenariusz część 1 !!! :)

Heej ! ;)

Po pierwsze chciałabym podziękować wszystkim ,którzy skomentowali ostatni post :)
Było was aż 7 ! :]
No , a teraz fotki ! :)














Dzisiaj nie będzie przypomnienia 1 sezonu za to 1 część scenariusza !! :)
Zapraszam do czytania i ... komentowania :]

Nina wraca do domu Anubisa.
Wchodzi do dużego pokoju ,gdzie wszyscy ją witają :)

P i A :Nina ! Stęskniłyśmy się za tobą!
N:Ja za wami też!
J: Hej Nino !
N: Jak się masz Jerome ?
J: W porządku ale brakuje mi zagadek ..
N: Ci...!!
J: A tak .. przepraszam.

Nina patrzy na Fabiana , Fabian na Ninę :)

A: To my już może pójdziemy ...

Wszyscy wychodzą.Joy patrzy ze smutkiem na Fabiana .

F: Bardzo mi Cię brakowało :>
N: Mi ciebie też.
F: Nino, muszę Ci coś koniecznie pokazać.
N: Co ?
F: Chodź ze mną :)

Nina idzie z Fabienem na strych.

N: Czy to bezpieczne ? Gdzie Viktor ?
F: Pojechał coś załatwić, chodź szybko.

Fabian prowadzi Ninę za przesuwaną ścianę i pokazuje jej ogromny klucz.

F: Znalazłem to ostatnio w piwnicy.
N: Co ty tam robiłeś ?
F: Długa historia...
N: Ktoś jeszcze to widział?
F: Nie.. pokażemy to Sibunie ?
N: Jasne .. im możemy ufać.

Następnego dnia.

F: Dobra, zwołaliśmy to zebranie ,bo niedawno znalazłem ten klucz w piwnicy.
A: Ciekawe co otwiera...?!
N: Mnie się wydaje ,że to nie klucz do otwierania, tylko wskazówka.
P: Ale przecież to koniec wielkiej tajemnicy, Kielich Ankh ukryty, Viktor i reszta zdemaskowni!
J: Widać to nie koniec zagadek.
Al: Co robimy ?
N: Oglądałam ten klucz i znalazłam na nim znaki egipskie, przetłumaczymy to i wtedy może coś się rozjaśni.
P: Poczekaj , może lepiej nie wiedzieć ? 
A: To może być niebezpieczne...
J: Boicie się ?! Nie możemy tak tego zostawić!
N: Ja w to wchodzę, dla Sary...
A: Wchodzę
Al: Skoro Amber w to wchodzi to ja też.
A: O Alfie , jakie to słodkie ! :*
F: To co jutro spotkanie? Sibuna!
N,A,Al,J : Sibuna!

Po południu w dużym pokoju.

F : Nino , znalazłem słownik w bibliotece.
N: I co to oznacza?
F: O dwunastej podczas pełni.
N: O północy ? Ale co , gdzie?
F: Skoro klucz był w piwnicy, to może tam ...
N: A kiedy jest pełnia?
F: Nino...uff...dzisiaj.
N: Ja pójdę.
F: Nie możesz pójść tam sama.
J wychodzi z ukrycia: Gdzie nie może pójść sama ?
F: Jerome!
J: Tajemnice?!
N:Nie ...coś ty, do piwnicy.Dzisiaj o północy.
J: Po co ?
Tr do Niny: O gwiazdko, Viktor Cię wzywa do siebie.

Nina patrzy podejrzliwie na Fabiana i Jeroma.

N: Dobrze , już idę, < do Jeroma i Fabiana : za 5 minut u mnie w pokoju, zwołajcie resztę Sibuny.

Nina puka do pokoju Viktora.

V: Wejść !
N:Chciał Pan ze mną porozmawiać...
V: Tak ...siadaj.Słuchaj , to co stało się przed wakacjami ma zostać między waszą 6 (Chodzi o całą Sibunę ) rozumiesz ?! Tak naprawdę nic nie wiecie... zresztą to koniec całej tej zabawy.Nie chcę więcej widzieć was szpiegujacych po domu, zrozumiano ?!
N udając : A Pan o tym ? Przepraszam , już dawno o tym zapomniałam, dobrze , zrozumiałam, nie ma sprawy.
V:y... możesz już iść , do widzenia.
N: Do widzenia.

Nina chowa się za drzwiami i podsłuchuje Viktora dzwoniącego przez telefon.

V: Nie ma obaw, zapomnieli już o wszystkim , to przecież tylko dzieci...tak... kontynuujemy grę.

Nina biegnie na spotkanie z Sibuną. Dziewczyna otwiera drzwi,lecz w pokoju
jest pusto.Nina biega po całym domu ,ale nie może znaleźć nikogo z Sibuny.
N: Może są w piwnicy ?
Dziewczyna zeszła na dół do piwnicy.Sięga ręką by zapalić światło ,ale 
nagle ktoś uderza ją mocno w głowę i Nina upada nieprzytomna na ziemię...

Jeśli chodzi o scenariusz , to tyle. Następny pojawi się w kolejnej notce.

Na dzisiaj to wszystko , ale już w następnej notce :

~ scenariusz część 2 ,
~ zagadka nr 3 ,
~ przypomnienie 1 sezonu :)


Papa ;***

~Trixie :]



3 komentarze: