wtorek, 1 maja 2012

Niespodzianka + odcinek 18,19 + ;(

Hej :(
Jak Wam mija dzień ? Mi okropnie.Rano byłam na pielgrzymce !
Jestem strasznie zmęczona ;d A skąd :( ? Trochę mi przykro ,bo bardzo staram się przygotowywać notki,
a i tak mało osób je komentuje .
Wiem ,że następna notka miała być dopiero po 4 komentarzach ,ale chyba musiałabym  czekać wieczność
na taką liczbę ;/

Ale już przechodzę do notki.
Zdjęcia :










Teraz 1 sezon :)

Odcinek 18 

Patricia odkrywa ,że Nina ma naszyjnik w kształcie oka Horusa i próbuje jej go wykraść.Amber przyładuje ją.Sibuna znajduje kolejną wskazówkę.Alfie rapuje dla Amber.W nocy Jason jest przyjmowany do tajemniczego zgromadzenia.

Odcinek 19

Patricia oblewa wodą Amber.Pani Andrews zabiera Patrici telefon i odczytuje smsa od "Rene Zeldmana ".Viktor szybko rozszyfrowuje ,że to Rufus.Sibuna wybiera sie do Sary i znajduje tam Rufusa.Nina odkrywa przejscie w kominku w kuchnii.Wieczorem Sibuna znajduje kolejną wskazówkę w piwnicy.Viktor wypija jakiś dziwny eliksir na oczach obserwujących go z ukrycia nastolatków.


Fotki z odcinków :












A odcinki te obejrzycie tu ;)
A teraz mam dla was ciekawostkę dotyczącą nazwy jednego z tych odcinków.

Na google tłumaczu passages oznacza fragmenty.Można by więc uznać , że chodzi o wskazówki, które jak wiemy są FRAGMENTAMI kielicha Ankh.
Jednak gdy wpiszemy już passage wyskakuje nam "przejście".
W odcinku tym Nina znajduje przejście  do piwnicy.
Więc w sumie nie wiadomo co tak naprawdę oznacza tytuł ;p


Na koniec mam dla was niespodziankę !!!!!! :]

Teraz co tydzień w notkach będą pojawiały się utworzone przeze mnie zagadki,
podobne do takich jakie rozwiązywała Sibuna .Będzie trzeba trochę pomyśleć, poszperać
w słownikach lub internecie i.t.p
Rozwiązanie wskazówki będziecie mogli przesyłać na torigawel@gmail.com 

Piszcie w komentarzach , czy fajny pomysł :)

Na dzisiaj to tyle :)
Miłego długiego weekendu ;d

~ Trixie :]

2 komentarze:

  1. Strasznie mi się podoba ten pomysł z łamigówkami !
    Fajny post :)

    Anonimowa xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze komentuję Twoje posty, bo są po prostu NIESAMOWITE . Fajny pomysł i notka ;]

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń