piątek, 18 maja 2012

Kilka filmików + ważne sprawy . :)

Heej ;]

Dzisiaj fotki,wyniki ankiet i inne rzeczy ,więc od razu przechodzę do rzeczy.

ostatniej notce wstawiłam zagadkę, ale jeszcze nikt nie rozwiązał.Jak ktoś chce podpowiedź to
 piszcie :)

Druga sprawa ,to wyniki ankiet :


Podoba Ci się nowy nagłówek ?



Amber bardziej pasuje do :



Mara bardziej pasuje do :



Chcesz ,żebym założyła blogowego facebooka ?


Zgodnie z jedną z tych ostatnich ankiet , założyłam blogowego fanpage'a na facebooku link ♥. Zapraszam ;]
Przypominam o "Akcji z Niną ".To naprawdę nie jest trudne i nie zajmuje dużo czasu, a tak wiele znaczy :)Proszę , wysyłajcie prace ;p Więcej w zakładce "Akcja"

A teraz fotki :







Jak wiecie , moją ulubioną parą jest Peddie , więc poszukałam trochę 
i znalazłam dwa super filmiki :





A na koniec jeszcze 1 filmik o tym ,jak Fabian zapomina Joy xD



To to tyle :)
Papa ;*

~Trixie :]

2 komentarze: