wtorek, 8 maja 2012

Scenariusz cz. 2 + trzecia zagadka +coś tam... :)

Witam :]

Dzisiejsza notka będzie bardzo długa , więc zrobię ją w punktach.
Proszę Was przeczytajcie ją całą , do końca ,bo zawiera bardzo ważne informacje !
Start ! :)

1. Na początek fotki :







2. Teraz zagadka ! Ostatnia z serii łatwych ;d 


" Tam gdzie wybrana zdjęcie "ponad stuletniego Viktora" zobaczyła,
tam wskazówkę kolejną znajdziesz, 
 مهم jest także godzina ,
 يوم się wtedy kończy , a ليل zaczyna. "

3. Teraz wyniki ankiet :

Podoba ci się pomysł z zagadkami ?


Myślisz ,że będzie 4 sezon Hoa ?

4.A teraz przypomnienie 1 sezonu.
Odcinek 22
Wszyscy żegnają Trudy.Na korytarzach w Domu Anubisa montują kamery.Mara wyzywa Micka na quiz o sporcie, który wygrywa.Uczniowie urządzają protest.Nina odkrywa ,że skarb ,którego szukają pochodzi z grobowca Tutenchamona. 
Fotki :










4.A teraz scenariusz nr. 2 ;)

Nina odzyskuje przytomność i rozgląda się naokoło. Wokół leżą przywiązani do siebie pozostali członkowie Sibuny.

N: Co się stało? Gdzie ja jestem ?
F: To Rufus, porwał nas.
P: Masz jakiś plan Fabian ?
F: Dlaczego zawsze ja ?! Może choć raz...
Al: To nie czas na kłótnie! Co tam z Viktorem ?
N: Myśli ,że zapomnieliśmy o "tamtym".
A: Ciekawe czego Rufus od nas chce...?
P: Domyśl się blondynko...
R: Ooo.. jak miło ,że wstaliście, Jak się spało? 
J: Czego chcesz ?!
R: Wiecie...nie od razu zorientowałem się ,że nie wypiłem prawdziwego eliksiru!
N (udając): O czym ty mówisz ?
R: Zamknij się !Myślicie ,że jestem aż tak głupi ?!Gdzie jest prawdziwa mikstura ?!
 A: Wylany.
R: Co ?!
Al: Powiedziała wylany !
R: Zapłacicie mi za to ! A teraz dawać wskazówkę !
J(udając):Wskazówka ? Jest jeszcze jakaś wskazówka?!
R: aa..nie ..zaczniecie gadać , jak porwę resztę waszych kolegów.I wierzcie mi to sprawa życia lub śmierci.Śmierci powiadam.

Rufus wychodzi.Jerome kręci się nerwowo.

Al: Co ty robisz ?
J: Pamiętasz , jak rozpruwaliśmy dzisiaj poduszkę Micka ?Mam w kieszeni scyzoryk.

Jerome przecina linę i uwalnia resztę.Sibuna ucieka do Domu Anubisa. 


N:Powiemy to Viktorowi ?
A: Oszalałaś? Może się domyślić ,że mamy nową wskazówkę .
F: Nie Nina ma rację. Zgrywajmy niewiniątka. Viktor zajmie się Rufusem , a my zagadkami.
P: A co jeśli to nie przejdzie ?
J: Musi...

Sibuna wchodzi do Domu Anubisa.

Tr: Viktor, Viktor są ! Gwiazdki gdzie byliście?
V: Też chciałbym to wiedzieć?!
A: Trudy to był Rufus, on nas porwał...on żądał jakiegoś eliksiru !
Tr: Co?!
V: Nic. Za mną , szybko !

W pokoju Viktoria .

V: Powoli..gadajcie , co się stało?
N: Chcieliśmy się spotkać..
V: Po co?
N: Pogadać , wie Pan...te plotki!
V: Do rzeczy !
N: Weszłam do pokoju ale tam nikogo nie było. Wyszłam na korytarz...I potem już nic nie pamiętam..
V: A wy , gdzie byliście?
F: Rufus wszedł do naszego pokoju i kazał nam wychodzić pojedynczo przez okno.Miał broń.Baliśmy się go.
A:Kiedy bedziemy bezpieczni?
V: Nic wam nie grozi.Jutro nie idziesz do szkoły, nie wychodzicie też na zewnątrz.Zajmiemy się tym , a wy możecie już iść.
Wszyscy: Do wiedzenia !
V: Do widzenia ! 

Ok na dzisiaj to prawie tyle...
5.Na koniec fotka o 2 sezonie, którą zaraz wstawię , a teraz 
moja ważna wiadomość ! 
Dzisiaj weszłam na Nicka o 16:43 i zobaczyłam tam końcówkę
pierwszego polskiego promo Tajemnic domu Anubisa !

Fotka :




To tyle :)
Komentujcie, proszę :**
A i rozwiązania zagadki przesyłać na maila !! :)
Papa :d

~Trixie :]

5 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia:) Super notka.!

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zagadki też nie wiem XD A scenariusz fantastyczny ! Czekam na kolejny !

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super i like you,and Hoa . Kiedy dasz następne scenariusze???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej notce ♥
      Cieszę się ,że ktoś się tym interesuje :)

      ~Trixie :]

      Usuń