poniedziałek, 28 maja 2012

Wkurzona+ o co chodzi! + prace Julii ;***

Hej ;/

Jestem okropnie wkurzona ! Miał lecieć 2 sezon Tda , a tu co ?!
O co chodzi !?
Na facebooku na tablicy Nicka wrze ,ale on to olewa !
Widziałam reklamę 2 sezonu po tym odcinku i tam wyraźnie było ,że już dziś premiera Tda 2 sezon o 17:10 i 20:05 !

A teraz ...aah nie mogę się uspokoić !
A teraz prace na akcję od Julii ;***








Są śliczne , bardzo dziękuję autorce tych pięknych prac ! ;**
Zachęcam wszystkich do przysyłania prac !

To tyle na dzisiaj...
Jestem roztrzęsiona tym , że puścili 1 sezon ! :(

~Trixie :[

8 komentarzy:

  1. Ja cały czas się drę ma dość chce HoA 2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się okropnie wkurzyłam, ale dzięki Wice999 się uspokoiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Świetna notka jak zawsze :*
      Nick mnie zawiódł ;(
      Mam nadzieje że dziś puszczą 2 sezon bo jak nie to wywalę telewizor przez okno!!

      Usuń
  4. Chcemy 2 sezon tda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie puścili TDA2?

    OdpowiedzUsuń