niedziela, 6 stycznia 2013

To już rok ! ♥

Hej :)


Dzisiaj specjalna notka , albowiem obchodzimy ....

Pierwszą rocznicę bloga !!! :)

W związku z tym zrobiłam podsumowanie :)

18445 wejść
176 postów
446 komentarzy 
34 obserwatorów 

Chciałabym podziękować wszystkim  czytelnikom za to,czytacie, komentujecie i za to ,że po prostu jesteście 

Chciałabym złożyć specjalne podziękowania dla Megi,Juli i Pauli za to ,że komentują i  pomagają :]



A teraz przechodzę do notki :


Znalazłam na youtubie 1 odcinek 3 sezonu z napisami po polsku ! :)


A teraz animacje z nowego intro:










I na koniec duża dawka grafiki i gifów :)











+ I znów brak Amber ...




































Na dzisiaj to wszytko mam nadzieję ,że się podobało.
Przypominam o konkursie > konkurs<


+ zapraszam na fanpage'a bloga na facebooku -  link :)




~Trixie :]

10 komentarzy:

  1. Świetna notka ;) I gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka!

    To najlepszy blog jaki widziałam nic dziwnego że odniusł taki sukces :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)Ty też się do tego przyczyniłaś ;)

      ~Trixie :]

      Usuń
    2. Ja się przyczyniłam?

      Usuń
    3. Oczywiście ;) Bierzesz udział w konkursach , komentujesz no i przecież byłaś redaktorką :)

      ~Trixie :]

      Usuń
    4. To dla mnie czysta przyjemność :)

      Usuń
  3. Super notka.
    Gratuluje rocznicy i mam nadzieję, że przez kolejne lata będę mogła tu zaglądać :D

    Paulii

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka :) I gratuluję rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka :] Uwielbiam twojego bloga i mam nadzieję, że dalej tak będzie . Gratulacje :)


    ~karolaaa :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! <3
    I gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń