niedziela, 27 stycznia 2013

Quiz + gra :)

Hej :)


Wyczekiwania na ferie wciąż trwają :D
Ostatnio przeglądałam sobie nick.com i postanowiłam w końcu wypróbować jakąś grę o Hoa :)
Więc tak ... grałam w grę o 3 sezonie , w której bohaterami byli tylko KT i Eddie ( -,- ) .
Ogólnie gra mnie nie powaliła :/ dość prosta , nie ujawniająca wielu szczegółów z 3 sezonu , bardzo krótka .

A oto parę fotek z tej gry :






Teraz przymierzam się do wytestowania pozostałych gier :D


Nie wiem , czy wiecie , ale na nick.com pojawił się taki mały test " Który z chłopaków z Hoa do ciebie pasuje ? " .Mi wyszedł Jerome :) ( Chociaż myślę ,że powinien Eddie xd )
A tutaj macie link do tegoż testu xd 


A tutaj link do artykułu o 4 sezonie Hoa .
Jest tam też ankieta " Czy chcesz 4 sezon Hoa ? "
+ jak głosujecie ? 


A na koniec notki , 
będą gify i fotki :) 
( jak się zrymowało xD )

Peddie !  





Dla miłośników Amfie :


I Jamber :





Fajni :]


Na dzisiaj to wszystko :)
Piszcie , czy się podobało i czy zrobić notkę o innej grze Hoa np ." The Song of Dreams " - jak grać , fotki i.t.p :)



~Trixie :]

4 komentarze:

  1. Fajna notka :) Jamber... Nie mogę nawet o takiej parze myśleć. Przerażające ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)
    I proszę , mogłabyś zrobić to o tej grze ?próbowałam już kiedyś grać , ale coś mi nie wychodziło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :)

    :]

    ~karolaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka xD Zresztą blog również :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń