czwartek, 10 stycznia 2013

Piosenki KT + powrót Niny ? + gra HOA +wiele innych xD

Hej :]



Jak tam przed końcem półrocza ? U mnie jakaś maskara :D Ale przynajmniej Hoa poprawia mi humor ;D

Więc tak... mam na dzisiaj dużo nowości :)
Po pierwsze , chciałabym zachęcić do udziału w konkursie organizowanym przez Julę


A teraz mam dla was filmiki , w których Alex Shipp , serialowa KT....śpiewa :




+ jak wam się podoba ? Według mnie jest świetna :]

A teraz filmik zapowiadający następne odcinki Hoa :



Hmmm.. będzie ciekawie :D A teraz fotki :



Tłumaczenie : Kupić dziewczynie bransoletkę
Dać taką samą przyjaciółce xd


Tłumaczenie : Mieć problem 
Co by zrobiła Victoria Beckham ? 


Puste łóżko Niny :(















A tutaj macie link do gry House of Anubis : gra :)gra



A teraz ciekawostka odnośnie Niny i Very :)
1. Na Wikipedii pod 11 odcinkiem jest napisane ''Najprawdopodobniej Vera powróci''
W sumie to nikt nie ogłaszał ,że Vera nie powróci do 3 sezonu.

2.



Jakiś fan napisał : " Nina proszę , wróć do Hoa , chociaż na jeden odcinek "
A Nina odpisała : "Nigdy niczego nie wiesz"

Czyżby Nina wróciła w jakimś odcinku ? :)

Na koniec mam dla was ...to xd :


Jakaś fanka zapytała się Tasie Lawrence ( już nie Dhanraj xd )
czy będzie grała w 4 sezonie HOA .

Tessie : " 3 sezon będzie moim ostatnim "




Uff... nareszcie po godzinie pisania notki , skończyłam xD

Na dzisiaj to wszystko :) 
Liczę na co najmniej 4 komentarze :)

+ przypominam o konkursie ! :) Więcej o nim tutaj ♥ 

~Trixie :]


9 komentarzy:

  1. Super notka ! :)
    I Alex ma cudowny głos ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeeej, to Tasie wyszła za mąż ? xd No bo nazwisko.. hm?

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaję,że ta wiadomość z Nat to podróbka...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też masakra, nie mogę doczekać się nowych odcinków ;D Jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz ;D http://www.blog-natkii.blogspot.com/ Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń