poniedziałek, 14 stycznia 2013

Data 3 sezonu w Polsce + wskazówki :)

Hej :)

Jak tam ? Dużo nauki ? :) A może macie już ferie ? :]

Co na dzisiaj ...hmm..na początek fotki :



























A teraz wyniki ankiety :

Oglądaliście już odcinki 3 sezonu po angielsku ? ;)





No i teraz najważniejsze:



Wskazówki :










Na koniec mam dla was zabawę ♥ Takie "zabawy " będą się teraz pojawiać w każdej notce :)
Więc...zabawa polega na tym aby z podanych poniżej słów ułożyć imiona i nazwiska aktorów grających w Hoa.Może być to np. Brad , ale też Fabian lub Ruter xd

Każdej literki można użyć więcej niż jeden raz ! 

" Tajemnice Domu Anubisa "

Odpowiedzi piszcie w komentarzu :)
Wygrywa ten kto ułoży najwięcej imion ( ja mam 6 hehe xd)
Miłej zabawy :}


+ przypominam o konkursie ! ;) więcej tutaj :)


~Trixie :] 

8 komentarzy:

  1. Świetna notka ;)
    Ja jestem leniwa, więc znalazłam tylko Nina i Eddie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)
    Ja mam : Nina , Tasie , Eddie , Ana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twój blog został nominowany przez zemnie: http://tajemnice-domu-anubisa-blog.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nina,Eddie,Ana,Jade,Tasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha i jeszcze Simon(Eugene)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze Jason(nauczyciel w pierwszym sezonie) to chyba wszyscy.
      PS.fajna notka!

      Usuń
    2. Wow ! Super , więcej ode mnie :)
      Gratuluję :)

      ~Trixie :]

      Usuń
  6. Super :)
    Mogłabyś przedłużyć ten konkurs ?

    OdpowiedzUsuń