wtorek, 9 października 2012

Scenariusz ♥

Hej:]


Jak wiecie,mam trochę problemy z blogiem . Najważniejszy to mało komentarzy.Ale myślę ,że jakoś dam sobie z tym radę dzięki wam ♥ Dziękuję wszystkim , którzy mnie pocieszali i skomentowali ostatni post :)

A teraz scenariusz ;]



Nad ranem.

A:Mówię ci Nino.Weszłam do biblioteki.W ścianie było małe wgłębienie.Nagle zobaczyłam jakiś tunel, a znowu ją i ...Fabiana .Leżał na ziemi z ręką przy piersi.

Nina biega do Fabiana.

N: Fabian !
F: Nino... miałem sen...
N: Masz znak ,tak ?
F:Nie...
N: Fabian ! Amber mi już powiedziała !
F: Dobra , ok mam znak .
Mc: Hej !
N: O cześć !Dzisiaj przyjeżdża ten nowy.
Mc: No słyszałem ...ma zamieszkać z nami.
F: Super ...


Wchodzi Alfie.

Al: Fabian , nie uwierzysz co mi się...
N:Alfie !Każdemu z nas się to śniło.

Mc: O czym mówicie ?
N: Nic, nic ważnego < do Alfiego > Zebranie Sibuny po śniadaniu , przekaż reszcie .


Na śniadaniu.

F: Nino ?
N: Tak Fabian ?
F: Pójdziesz ze mną gdzieś na przerwie?
N: Czy uzgodniłeś to wcześniej z Alfiem ?
F:Amber Ci powiedziała o tej randce ?
N: Tak.
F: No to do zobaczenia na długiej przerwie.
N: Pamiętaj o spotkaniu Sibuny!
Jo:Fabian masz coś ważnego do roboty po śniadaniu ?
F: Właściwie to...
Jo:Potrzebuję Cię ! Musze z tobą porozmawiać.

F: Joy ja...
Jo: To u mnie po śniadaniu ?
F: Joy ! < wchodzi Jerome > Nie mogę !Obiecałem pomóc w czymś Ninie.Niestety nie mam czasu po śniadaniu .
Jo: Jasne ... rozumiem ... :(


Joy wychodzi .

P do Jo: A ty dokąd ?
Jo: Straciłam apetyt.


Wychodzi.Jerome wychodzi za nią .

J: Joy !
Jo: ...tak ?
J: Co się dzieje ?
Jo: Jerome ...nic , nie ważne .
J:Dla mnie wszystko co dotyczy ciebie jest ważne .
Jo:yyy.. dzięki Jerome :) Ale teraz muszę zostać sama , wybacz mi .
J: Nie ma sprawy :)


Jerome odchodzi :]]

Na dzisiaj tyle :)
Podoba się ? 

~Trixie :] 









3 komentarze: