niedziela, 7 października 2012

;( ?

Hej :[


Zapewne zauważyliście ile blogów o Hoa teraz upada, ile blogerek rezygnuje z pisania i odchodzi.
Przede wszystkim z braku czasu , z powodu nauki i zadań.Ale też z winy czytelników.Ktoś , kto poświęca swój czas na napisanie notki ( a uwierzcie mi, że to nie jest 5 minut) a pod jego notką znajduje się 1 lub 2 komentarze czuje się niepotrzebny i dlatego kończy z blogowaniem ;(

Coraz częściej myślę o tym by też tak zrobić.Zawiesić bloga na miesiąc , dwa.Odpocząć od ciągłego proszenia o komentarze...Pod jedną z ostatnich notek było 7 komentarzy :) Wiecie jak się wtedy ucieszyłam ? Tylko co z tego jak pod następnymi było już 2 , 3 komentarze.

Na razie nie zawieszam bloga..Dam wam czas na zastanowienie się  , czy chcecie bym jeszcze pisała.Jeśli tak to skomentujcie ...wtedy przynajmniej będę wiedziała  ,że mam dla kogo pisać.

A może moje notki są słabe,nudne,beznadziejne ? Może w nich czegoś brakuje.
Proszę o szczere komentarze.

Wybaczcie proszę brak zdjęć i scenariusza, ale jestem zbyt załamana by pisać...

~Trixie :[

6 komentarzy:

  1. Rozumiem cię, jak ja piszę notatki zajmuje mi to dość długo, a mam dużo nauki

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja co mam powiedzieć? Jak pod notkami innych blogerek jest po 8-10 komentarzy, a pod moimi po 3? Proszę, błagam, zmuszam, szantażuję, zawieszam i Bóg wie co jeszcze wymyślam, a czytelnicy i tak mnie w dupie mają i nic ich nie obchodzi, że długo nad tym siedzę -.- Rozumiem Cię ;* Nie odchodź!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę, żebyś odchodziła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę tęskniła, nie chcę, żebyś odchodziła!! To jest okropne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odchodź!Twoje notki są super

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak sądze jak cała reszta:) trzeba myśleć pozytywnie. Napewno masz wiecej osob ktore czytaja tego bloga ale nie mają możliwości skomentowania go. Pozdro

    OdpowiedzUsuń