wtorek, 2 października 2012

Dzięki +scenariusz ♥

Hej :]

Po pierwsze - dziękuję wszystkim , którzy skomentowali poprzednią notkę 
Druga sprawa to nowy wygląd bloga - jak wam się podoba ? :)

A na dzisiaj scenariusz i fotki ;]


puk, puk 

N: Kto tam ?
J:Jerome!
N:Prosimy ...
J: No pięknie..ty , Amber,Fabian i Patricia! A ja i Alfie ! Poza tym miało być spotkanie Sibuny !
F: Co ?!
A: Fabian ... ty ostatnio nic nie wiesz...
J: Zapomnieliście ?!
N: Jerome...ja po prostu nie chcę was w to wciągać ...Amber ,Fabian,Patricio nie mówcie im ...muszę to przemyśleć.


Nina wychodzi.Do pokoju przychodzi Alfie.

Al: I co z tą Sibuną ?
F: Słuchajcie , Nina nie pozwoliła nam was w to wciągać...


Wraca Nina.

N: Nie mamy więcej czasu.Zjawa ciągle mnie pośpiesza.Jerome ,Alfie słuchajcie...

Nina opowiada im o wszystkim.
Wieczorem...
Viktor dzwoni do Pana Sweeta.

V: Idę się spotkać ze zbieraczem w sprawie wystawy.
P.S.:Pójdę z tobą.
V:Ericu,to  chyba nie najlepszy pomysł...
P.S:Dlaczego ?!
V:Dostałem dziwny telefon , że mam być tam sam.Przecież to nie jakaś tajna misja , dam sobie radę.
P.S.: Nie Viktorze !Od teraz działamy razem , tak jak rok temu !Daphne pójdzie z tobą .
V: Ale ...Będę wychodził o 19:55.


Viktor odkłada słuchawkę .
O 20:00

D: Viktorze , położyłam na biurku Erica oferty gospodyń domowych.
V: Była tam tylko jedna oferta...z resztą nie ważne i tak już wysłałem jej potwierdzenie zatrudnienia.
D<do siebie> :Dziwne ...jestem pewna ,że było ich więcej...


Idą pod bibliotekę .

Z:Miał Pan być sam !
D: Dlaczego jest Pan w masce i pelerynie ?!
Z: Nie dostajecie pozwolenia na wystawę !I lepiej pilnujcie te dzieciaki z Domu Anubisa !
D: Co ?!?!?!


Zbieracz odchodzi.

D: Co to było ?!
V: Nie podoba mi się to ...
D: Groził dzieciom !
V:Nie chodziło mu o to... tylko o to ,że one coś węszą ...

Wracają do domu.
W nocy .

A: aaaaaaaaaaaa!!!!!!< Amber budzi się z wrzaskiem >

A teraz nowe fotki ♥ :






+ jeśli ktoś wie , o co chodzi z tymi opaskami na oczach to proszę o info w komentarzu ,lub na maila :)









Na dzisiaj to wszystko :)
Pozdrawiam ;]

~Trixie :]

4 komentarze:

  1. Super notka i cudowny scenariusz ! ♥

    Anonimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka jak z resztą wszystkie <3
    Na stronie bravo jest nowa sonda!
    Zapraszam na: http://i-love-house-of-anubis.blogspot.com/

    JULA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka.
    Chyba chodzi o to ,że ekipa hoa reklamowała bajkę " żółwie ninja " ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny scenariusz ! genialny blog ♥

    OdpowiedzUsuń