sobota, 20 października 2012

Joy , Jabian - jakie jest wasze zdanie ? :]

Hej :)

Dzisiejsza notka przysporzyła mi trochę trudności , więc jeśli będzie wam się podobać , to proszę skomentujcie ;)

Wiem ,że pewnie wiele osób mnie za to skrytykuje ,ale dzisiejsza notka będzie w całości o Joy i Jabinie .
Dla wyjaśnienia - oczywiście kibicuję Fabinie , ale uważam , że Joy jest ciekawą osobą i W ZUPEŁNOŚCI ROZUMIEM jej zachowanie :]

Przypominam ,że każdy może mieć swoje własne zdanie ,więc proszę o szczere komentarze ;D

Joy Mercer

W 1 sezonie nie poznajemy jej dokładnie .Wiemy , że podkochiwała się w Fabianie z wzajemnością , była najlepszą koleżanką Patrici i jak sądziło tajne stowarzyszenie , do którego należał Viktor , Pani Andrew i inni była wybraną .

Joy opuściła niespodziewanie Dom Anubisa.Nie miała możliwości pożegnania się z przyjaciółmi i Fabianem .Wyjechała nie z własnej woli, po prostu musiała.

W 2 sezonie wraca.Joy chce , by wszystko było tak jak dawniej , ale dużo ją ominęło.Na " jej miejsce" przyjechała Nina , Fabian nie jest nią już zainteresowany,a najlepsza przyjaciółka ma przed nią wiele tajemnic i nie poświęca jej już tyle czasu.

Joy postanawia " odzyskać " " chłopaka " ( w rzeczywistości Fabian nigdy nie był jej chłopakiem ) wszelkimi sposobami .Nieraz jest w tym bardzo przebiegła i powiedzmy sobie szczerze -chamska .
Ale któż nie walczyłby o osobę którą się kocha? Kto lubiłby dziewczynę , która nam go zabrała ?

2 sezon nadal trwa . Joy robi wszystko , by zwrócić na siebie uwagę Fabiana , ale nic jej nie wychodzi.Obecnie Joy nie ma praktycznie żadnych przyjaciół .Zamknęła się w sobie, a ja z całego serca jej współczuję .

Fotki :








I fotki Foy ( Jabaian ) :











+ Kocham to zdjęcie ;]






<3

A teraz kilka wypowiedzi innych fanów hoa na ten temat  :


+ Kliknijcie na obrazek to się powiększy ;)
+ Co wy sądzicie na temat Joy i Jabian ?


Teraz parę filmików o Joy i Jabinie :





A na koniec parę nowych fotek :






+ Następnym razem będzie coś podobnego o Fabinie :]
+ Następna notka za tydzień , bo jadę do Niemiec :)

Komentujcie :)
Papa ;*

~Trixie :]

9 komentarzy:

  1. Suuuuper.Ja tam wole Fabine ale przykro mi z powodu Joy.Chciała dobrze.Szczerze powiedziawszy kiedy Nina wyjedzie to chcę Jabian.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpsółczuję Joy. Ja ją lubię, w porównaniu do tej - pfff -,- - Niny -,-. Zgadzam się z kimś tam - Nina była chamska i wredna dla Fabiana przez 2. sezon. Nie cierpię tej zołzy...
    Super notka, ja całkiem lubię Jabian i Fabinę też. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka.Ja tam wolę Fabinę,ale Joy współczuję bo wszyscy jej przyjaciele się od niej odwrócili przez ten artykuł o Ninie.To jednak mojego zdania nie zmienia:FABINA FOREVER♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię obie pary i nie ,,podniecam" się tak tą Fabiną ;p Wolę peddie ♥ Super notka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedziesz do Niemiec? Tam może być naszyjnik Niny z DHA !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka!Ja osobiście wolę Fabinę ale lubię Joy ona lubi Fabiana i robi wszystko co w jej mocy żeby on ją pokochał (nie dziwie się jej)Nie mam nic do Joy ani do Niny obie są bardzo fajne!

    P.S Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że każdy ma swoje zdanie.
    Ja tam wolę Fabinę ale doskonale rozumiem Joy.
    Wiem, że jest jej bardzo przykro, nie ma praktycznie nikogo. Sama musi radzić sobie ze swoimi problemami..
    Pewnie robiłabym to samo co ona, ale w końcu powinna zrozumieć, że przez to jeszcze bardziej wrogo nastawia sobie wszystkich i nic tym nie zdoła.
    Ale rozumiem ją

    Pauliinkaa < 3 *

    *Sory, że z Anonima xd

    OdpowiedzUsuń