piątek, 10 sierpnia 2012

Urodziny Burkely'a - Zdjęcia + Sonda + Co myślicie?

Siemanko :)
Przepraszam że wcześniej nie pisałam ale mam remont w domu.Jest tego plus bo mój pokój będzie w stylu Egipskim!!!:) Wiem że pewnie was to nieobchodzi więc przechodzę do notki :)




Na początek ,,Co myślicie''.
Na Facebooku zobaczyłam pewną żecz na tym obrazku są 4 dziewczyny,a jedna ma podobny strój do dziewczencych mundurków z Tda!!Sami zobaczcie:
I co myślicie?Czy  dziewczyna nr 3 nie ma podobnego mundurka?




A teraz sąda.Na stronie Bravo jest sonda o plakat.Głosujmy na ekipe naszego ulubionego serialu!!Oto link:
Głosujcie!!!!




A teraz zdjęcia z za kulis i inne,które mam z tweetera:












A teraz zdjęcia z Urodzin Burkely'a :











Jak wam się podobała notka?Piszcie w komętarzach :)

Jeszcze na koniec mój następny kolaż z Bradem:



Jak wam się podoba?





Papa

-Julla :)


4 komentarze:

  1. Ta 3 to Ginny z harrego pottera...oni mieli podobne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko Gryfoni, bo inne domy mają inne barwy ;)
      Super notka♥

      Usuń
  2. Dziękuje wam wszystkim.Nie przyjrzałam się i nie zauważyłam że to Ginny :)

    OdpowiedzUsuń