czwartek, 16 sierpnia 2012

K.T Rush i Willow Jenks :]

Hej :]

Dzisiaj znowu moja notka :)
Wszystko wygląda na to ,że dalej będę dodawać scenariusze.Ale to pewnie dopiero po wakacjach.

Postanowiłam wstawić kilka informacji o dwóch nowych aktorkach - KT Rush i Willow Jenks.
Wiem,że są to nie najnowsze informacje,ale kiedy one się pojawiły to byłam na kolonii i nie wstawiłam ich na bloga.

A więc..


K.T Rush (Alexandra Shipp) (sezon 3) – to nowa uczennica w domu Anubisa. Przyjechała krótko po wyjeździe Niny. Będzie nową partnerką Eddie'go w odkrywaniu tajemnic. Będzie to "słoneczna" postać. Będzie miała duże znaczenie w zagadkach domu Anubisa. K.T to skrót od Kara Tatianna. Interesuje się mitologią starożytnego Egiptu. Też pochodzi ze Stanów.

Willow Jenks (Louisa Burnham) (sezon 3) – jeszcze jedna nowa uczennica. Jako jedyna nie jest ze Stanów. Będzie to na pewno ekscentryczna osoba. Ma ona obsesję na punkcie kwiatów.

Mam dla was kilka fotek nowych aktorek :














A teraz kilka nowych fotek :







Na dzisiaj to tyle :]
Jutro notka Julii ;)

Papatki ;**

~Trixie :]

5 komentarzy: