wtorek, 7 sierpnia 2012

KT Rush+Best+Silver Falls

HEJ HEJ!
Jak wam mija dzień ?Mi dobrze.A dlaczego bo jak z rana weszłam na faceeboka zobaczyłam jak ktoś wstawił best z tda !!Oto on:
Piękny<3

A teraz zdjęcie KT Rush:
Nawet ładnie jej w mundurku ;)






A teraz Silver Falls.Wczoraj miałam ochote żeby obejrzeć jakiś horror.Szukałam w internecie i przypomniałam sobie że Jade i Nikia Ramsey grały w horrorze Silver Falls.Niestety nie mogę go znaleźć do obejrzenia :(
Oto zwiastun:


Zapowiada się super film :)

Mam dla was 2 zdjęcia :

Zrobiłam ostatnio kolaż z Bradem




Podoba wam się?

To koniec na dziś mam nadzieje że się podobało.

Papa
-Julla :)

8 komentarzy:

  1. Fajna notka :).
    Chyba się skuszę i obejrze ten film.

    Bardzo ładny kolarz z Bradem :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, umiesz robić jakieś ładne nagłówki na bloga..? Jeśli tak, to mogłabyś zrobić jakiś na mojego bloga, byłabym ci bardzo wdzięczna :D

    Mój blog:
    http://i-love-sibuna.blogspot.com/

    P.S. Blog super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Blog nie jest mój ja tylko tymczasowo pisze notki.Mogę spróbować bardzo chętnie zrobię nagłówek :)Jeśli chcesz żebym zrobiła nagłówek to napisz jakie osoby moją na nim być i jaki napis.
      Pozdrawiam Jula :)

      Usuń
  3. http://www.bravo.pl/sondy/#sonda837 zagłosujcie na HoA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się z Anubis123 wiem że każdy fan tda chciałby mieć plakat naszych ulubieńców nad łóżkiem :)
      Dalej głosujcie liczę na was

      Usuń