środa, 1 sierpnia 2012

Demotywatory+Besty+Mam podobnie+Willow Janks+Ana

Witajcie na początek przypominam że jeszcze 34 dni do następnych odcinków Tda!!
Chcę sieszcze was poprosić o komentarze ponieważ pod dwoma ostatnimi notkami nie był żadnego komentarza :( Wystarczy chociaż 1 komentarz pod każdą notką.Naprawdę staram się pisać jak najlepsze notki.Ale dziękuje za dotychczasowe komentarze :)


A teraz Demotywatory,besty i też tak mam.
na początek demotywatory z TDA:

 Ten drugi jest troszkę wredny.


Teraz link do besta:
best



I mam podobnie:




Teraz pokaże wam coś ważnego.Ana(Amber) zamieściła na tweeterze to zdjęcie:
Są na nim babeczki.I podpisała je:Dostaliśmy  pyszne muffinki od stacji nickelodeon!


Następnego dnia Louisa wstawiła to zdjęcie:
 Już nie możemy mieć żadnych wątpliwości co do postaci  Willow Janks.


Wstawiła też zdjęcie w miejscu gdzie fotografowali się już wszyscy z TDA:


Ana za to wstawiła zdjęcie z planu 3 sezonu:


To koniec notki mam nadzieje że się podobała i że  będą pod nią co najmniej 3 komentarze ;)

Papa :)
-Julla :)

7 komentarzy:

  1. Wiesz,że ja miałam te fotki pierwsza na swoim blogu ? i nie nie podobała się notka wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które fotki?Przepraszam jeśli się powtórzyły ale moja koleżanka dziś rano mi je wysłał na e-maila.

      Usuń
    2. sorry za obwinianie Ciebie. powinnam Twoją koleżankę. Fotka (nie demotywatory) 1 , 2 i 4.

      Usuń
    3. Dzięki:)Nic się nie stało na twoim miejscu zachowałabym się tak samo, jeśli chcesz mogę usunąć te fotki

      Usuń
  2. sorry ale kazdy moze je miec na swoim blogu zwłaszcza ze one sa z twitterów -_-

    OdpowiedzUsuń