poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wyniki ankiet+odcinki+kiedy zjawi się Eddie ?

Hej :)

Chciałam Was bardzo przeprosić za tak długą nieobecność.

Dodaję odcinki :

odcinek 8
odcinek 9 
odcinek 10
odcinek 11

A teraz wyniki ankiet :


Zmienić nagłówek

Podoba Ci się 2 sezon ?

Jak często wchodzisz na bloga ?

Czy chcesz ,żebym nadal dodawała linki do odcinków 2 sezonu ?

Czy już odwiedziłaś/eś nową zakładkę " Naszym skromnym zdaniem... " ?


A teraz kilka fotek :












Na koniec bardzo ważna informacja.
Dostałam dużo maili z pytaniami kiedy w Tda pojawi się Eddie.                                                                                           Znalazłam odpowiedź - Wtorek ! :)
Na dzisiaj to koniec ;}
Proszę o komentarze ;)
~Trixie :]

5 komentarzy:

  1. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej notce, czyli niestety w piątek ( walka o oceny i dużo nauki :( ) ;)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedż :)
      szkoda że następna notka dopiero w piątek ale rozumiem u mnie to samo ;)
      p.s:Świetny blog pozdro :)

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedz :)
    Szkoda że następna notka dopiero w piątek ale rozumiem nauka u mnie to samo ;)pozdrowionko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! Fajnie, że Eddie pojawi się dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń