czwartek, 21 czerwca 2012

Scenariusz + focie :)

Hej ;)

Mam bardzo mało czasu ,więc od razu przechodzę do notki.
Obiecałam scenariusz , więc wstawiam :]


Patricia wchodzi do swojego pokoju, gdzie siedzi Joy.


P:Joy , co się z tobą dzieje ?
Jo: Co się dzieje?! Byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami, ale teraz ty wolisz tą nową- Niną , Amber i ta całą resztę...A poza tym ...Fabian już nie zwraca na mnie uwagi, woli Ninę !
P: Joy...spokojnie.Długo Cię nie było i ...
Jo: I już o mnie zapomnieliście ?!
P: To nie tak Joy..
Jo: Mam tego dość. Zostaw mnie!
P: Joy proszę Cię pogadajmy ! Miałam się z nikim nie kolegować i czekać aż wrócisz.Daj spokój, przecież byłyśmy najlepszymi kumpelami !
Jo: Dobrze powiedziałaś...byłyśmy.


Joy wychodzi.

Ktoś puka do pokoju Micka i Fabiana.


Jo: Fabian , może wybrałbyś się ze mną na spacer?
Pamiętasz jak kiedyś tak spacerowaliśmy ?
F: Ta.. stare dobre czasy. Zero nauki...
Jo: No..
F: Długo Cię nie było.Gdzie teraz mieszkasz?
Jo: U Mary i Patrici.Viktor dostawił tam łóżko.I co z tym spacerem?
F: Bardzo chętnie, ale umówiłem się z Niną za 5 minut.Może innym razem ?
Jo: Jasne...to ja już pójdę...

Przepraszam ,że taki krótki, ale mam nadzieję ,że się podobał ;)

odcinek 19
odcinek 20

A teraz focie :














Na dzisiaj to tyle :}
Proszę o komentarze ;))

~Trixie :]

5 komentarzy: