sobota, 30 czerwca 2012

Fotki + scenariusz :}

Hej :}

Dzisiaj mam trochę czasu , bo jestem niestety chora.Jak to ja - zawsze chora na lato ;p
No ale cóż.
Dzisiaj przygotowałam dla was kilka fotek:








+ Pewnie zauważyliście ,że zaczęłam podpisywać zdjęcia pierwszymi literami z nazwy bloga - Secret house of Anubis -ShoA :)

Dzięki naszej kochanej Julii { ;** } mam dla was zdjęcia z najnowszego Fan Clubu. 
A artykuł , którego zdjęcie pojawiło się w ostatniej notce to horoskop ! 







A teraz scenariusz :]

A: Nino , co się stało ?
N: Nic...zwykły koszmar.Tylko trochę boli mnie ramię...
A: Pokaż...

Amber podciąga Ninie rękaw .Nina ma na ramieniu znak maski Anubisa !

W szkole.

N: Fabian !
F: Tak Nino ?
N: Muszę Ci coś pokazać.Patrz.

Nina podwija koszulę i opowiada Fabianowi o swoim śnie.

F: Nie podoba mi się to.Choć , zapytamy mojego wuja o ten znak, maskę i tą zjawę.Akurat jest długa przerwa.

Nagle z naprzeciwka wybiega Joy.

Jo:Fabian ! Właśnie Cię szukałam.Pani Andrews powiedziała ,że mam ooogromne zaległości w materiale.Wyznaczyła mi Cię do pomocy.I jak ?
F: Oczywiście, ale teraz muszę lecieć Joy.

Jo: Nonsens , to może poczekać prawda ?


Łapie Fabiana pod ramię.

Jo:Musimy omówić...

Joy ciągnie Fabiana w prawy korytarz.Nina idzie na pole.

A: Nino, co ty tu robisz? Gdzie Fabian?
N: Poszedł z Joy...
A: Nino, czy wy... jesteście parą ?
N: Nie... a co ?
A: No właśnie.Nie możesz wiecznie być jego przyjaciółką ,bo wiesz...

N: Co ?

A: Yyyym...
N: Co Amber?!
A: Bo wtedy ty i Joy jesteście.... jesteście sobie równe.

Na dzisiaj to tyle :)
Papatki ;***

~Trixie :]

4 komentarze:

  1. Super fotki, a już nie powiem o scenariuszu - jest BOSKI :)

    ~karolaaa :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom Anubisa - MEGA FANKA - Joanna G.1 lipca 2012 13:06

    kuuuup!

    Dom Anubisa - MEGA FANKA - Joanna G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Scenariusz jest zły

    OdpowiedzUsuń