piątek, 22 czerwca 2012

Redaktorka ! :) + scenariusz :}

Hej :)

Dzisiaj kilka fotek, animacji i scenariusz.
Ale na początek bardzo ważna sprawa :

23 lipca wyjeżdżam na kolonię na 3 tygodnie.W tym czasie nie będę mogła dodawać notek.Szukam więc drugiej redaktorki, którą przyjmę na 4 tygodnie ( jeden tydzień próbny ).
Jeśli ktoś jest zainteresowany niech pisze na maila lub w komentarzach.Na zgłoszenia czekam do 5 lipca.Wtedy wyślę wam pytania, na które będziecie musieli odpowiedzieć, a potem ogłoszę kto został " chwilową redaktorką " :)

Bardzo proszę o zgłaszanie się.Zgłosić może się każdy kto posiada konto google.
Jeśli ktoś nie wie , skąd miałby czerpać informacje i.t.p to niech się nie przejmuje , bo to wszystko mu powiem ;)

A teraz fotki i animacje :










A teraz scenariusz :

Fabian spotyka się z Niną.

N: Trochę mi głupio...
F: Czego ?
N: Byleś z Joy przed jej odejściem, a teraz my ...się spotykamy...i...
F:Ja i Joy byliśmy tylko przyjaciółmi.Nino , nie masz się czym przejmować ;)
N: To... idziemy wysłuchać te wałki ?
F: Jasne... damy przodem :]

Tymczasem...

M: Mick! Mick !
Mc: Mara ? Wejdź...
M: Przepraszam Cię za swoje zachowanie.Ale teraz mam Ci coś bardzo ważnego do powiedzenia.
Mc: Co się stało ?
M: Dostałam propozycję podjęcia nauki w najlepszej nowojorskiej szkole!
Mc: To świetnie !
M: Mick, mam się tam przeprowadzić.Na zawsze...
Mc: Ale Maro...
M: Chciałam przekonać rodziców, ale nie da rady.Mam wyjeżdżać za tydzień.
Mc: Maro... ;( Tak się czasami układa.Musisz jechać !
M: Co ?! Ale Mick co z nami ?!
Mc: Przecież nie musimy zrywać ...Jest Facebook, Skype, Twitter ...
M: Yhymmm...
Mc: Dobra Maro...nie wiem co z nami ...ale ty musisz jechać!Taka szansa już nigdy się nie powtórzy !

Mara wychodzi.Mick ma świeczki w oczach...

F: Viktor coraz częściej tu przychodzi...Myślałem ,żeby zabrać ten sprzęt do waszego pokoju.
N: Oszalałeś ?! Viktor może nas nakryć !
F: Pomyśl Nino...przecież tam będzie można bezpiecznie to wysłuchać .
N: Ok... Masz rację.Ja pójdę przodem i powiem Ci kiedy możesz iść .

Nina schodzi na dół i cichutko otwiera drzwi do korytarza !
Za drzwiami stoi Viktor !

Na dzisiaj to tyle :)
Komentujcie i zgłaszajcie się :}

~Trixie :]

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że kogoś znajdziesz. Pomogłabym, ale już wiesz z maila o co chodzi ;*

    Megi ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scenariusz ! Kiedy dodasz następny , bo już nie mogę się doczekać ! ;)

    Anonimowa :)

    OdpowiedzUsuń