piątek, 16 marca 2012

Ważna informacja + wyniki ankiety :)

Witam ;}
Mam dzisiaj kilka bardzo ważnych informacji.
Po pierwsze wyjeżdżam na cały tydzień i będę odcięta od internetu ;d
Po drugie następna notka pojawi się w poniedziałek 26.03.2012r.
No i oczywiście wyniki ankiety:


Podoba Ci się styl ubierania Fabiana ?


Teraz przechodzę już do fotek :


















Teraz coś o Jackalu , czyli po angielsku szakalu .


Tłumaczenie :

"Tajemniczy Jack Szakla ponownie atakuje.
Przeczytaj blog donosiciela. "

I teraz animacje :




Na ostatek :

Ostatnio pisałam o grze Senet tutaj :)
A zasady możecie znaleźć tutaj : klik :]


Na dzisiaj to tyle :)
Do poniedziałku ;**
Papa ;d

~ Trixie :]

4 komentarze:

  1. Świetna notka, szkoda, że następna za tydzień, ale rozumiem :)

    Megi ;*

    PS. Dodałabyś mój blog do polecanych? Jak nie chcesz to nie spoko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię przepraszam , że wcześniej Cię tam nie dodałam. Byłam przekonana ,że tam jesteś ;d
      Proszę bardzo :) Twój blog naprawdę warto polecić :]

      ~Trixie:]

      Usuń