środa, 14 marca 2012

Tłumaczenia listów + coś ... ;d

Witam :)
Dzisiaj mam dla was tłumaczenie listu Rufusa do Very z poprzedniego postu :

Czego nie dbasz o utrzymanie zegarka? A jeśli słyszałaś wszystko i widziałaś to zamieszanie wewnątrz biblioteki, kto na tym świecie nie skapnąłby się o co chodzi? ( ... )
Myślałem, że miałaś coś, Vera! Dziękuję bardzo. Możesz pójść teraz umrzeć.
Rufus .
Jak wiecie niedawno wyemitowano ostatni odcinek HoA.Na wielu blogach już pojawiają się dylematy o tym ,że za niedługo zabraknie tematów do pisania.Mam nadzieję ,że w przypadku mojego bloga tak nie będzie.                                                                                                                                                        Tutaj macie link do ostatniego odcinka klik ♥Teraz zdjęcia :










W którymś z poprzednich postów obiecałam ,że dodam tłumaczenie kartek -listów.
Wstawiam te listy dla przypomnienia + tłumaczenia :)


Amber !
Gdzie jest moja randka ? Obiecałaś na balu ,że umówisz się ze mną 
i nadal czekam.Co powiesz na wspólny obiad w tym tygodniu ?
Proszę -Alfie

Alfie ,ten zeszyt jest tylko do oficjalnych spraw Sibuny ! -Nina

Alfie ,zwariowałeś ? Mam plany : umyć włosy i wyrobić się z zadaniami.
Ok ,dobrze.
Może.
- Amber

Droga Joy,
Proszę.
Odpuść.
Serdecznie,
Fandom ( ? )

Maro,
Sadzę ,że nie rozumiesz jak bardzo do siebie pasujemy i
jak bardzo mi na tobie zależy.
Jerome

Droga Nino,
(...) Był długi i trudny.
Widziałem skarbem.
Skarbem byłaś ty.
Love,
Fabian
Na koniec animki :




Uff... to wszystko :D
Papa :)



   ~ Trixie :]                                                                                                      

3 komentarze: