środa, 28 marca 2012

:(

Witajcie ponownie.
Dzisiaj to już druga notka , jednak krótka i dotycząca raczej osobistych spraw .
Chodzi o to ,że... uff nie lubię się publicznie wyżalać ,ale muszę to napisać :

W zeszły poniedziałek zorganizowałam konkurs na wierszyk o Hoa lub o jakimś blogu.
Informacja o tym pojawiła się w zakładce "konkursy " jak i w "aktualnościach" .
Na dodatek przypomniałam o tym w którejś notce.
Ale dotychczas nikt się nie zgłosił do konkursu :(

A najgorsze jest to ,że dzisiaj na blogu http://house-of-anubiss.blogspot.com Paulaa ogłosiła bardzo podobny konkurs ( absolutnie nie mam jej tego za złe :d , osobiście bardzo lubię ją i jej bloga :] )
ale...
już po kilku godzinach w komentarzach pojawiły się pochwały ,że "świetny konkurs" i "postaram  wziąć w nim udział " .
Jest mi baaardzo przykro bo mi takich komentarzy nie napisał nikt.

To tyle ,
Trixie :[

2 komentarze:

  1. Wiesz... Miałam się zgłosić też u cb, ale jeszcze muszę wysłać (w końcu) pracę do Alici, mam tonę lekcji, przyjechali ludzie na wymianę z Ukrainy i akurat moi rodzice mają z tym duuużo roboty, więc muszę trochę pomagać, i jeszcze mało tego mam za niedługo 2 kartkówki i szykuje się sprawdzian, a nic z tego nie rozumiem ;(
    Gdybym mogła to napewno bym się zgłosiła :((

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i jeszcze nam władowali test sprawdzający, żeby jak to mówią "przygotować się do 6 kl."

      :((

      Usuń