piątek, 2 marca 2012

Akcja + wywiad+ fotki ;d

Hejj :]
Dzisiaj mam do opisania jedną ważną sprawę.
Niedawno ,jakieś 2 tygodnie temu ogłosiłam wyniki ankiety na temat mojego bloga.
Najwięcej głosów zdobyła opcja aby zmienić wygląd bloga.
Ogłosiłam również akcję na najlepszy pomysł na wygląd bloga.
Niestety nikt nie przesłał ani jednego pomysłu na pocztę.
Jest mi trochę przykro ..ale nie będę się wam wyżalać.
A więc wygląd bloga zostaje taki jaki jest. :)

A teraz fotki :


Zdjęcie gry :






A tutaj wstawiam filmik z wywiadu z Jeromem,Niną ,Eddiem i Amber:



Ponieważ jeszcze kilka godzin do końca ankiet,więc być może dodam jeszcze drugi post dzisiaj 
z wynikami ankiet.
Na dzisiaj to tyle :]
Pozdrownenia ;) 

Ps:Dziękuję Pauli999, Megi ;* i Pauli za to ,że komentują i biorą udział w ankietach.
I baaaardzo polecam ich blogi :)

1 komentarz: