piątek, 3 lutego 2012

Zaległości + filmiki !!! :]

Witam ! :)
Nareszcie wróciłam i mogę już dodać post.Obóz trochę się wydłużył ,ale mam nadzieję ,że nie macie mi tego za złe.
Mam dużo zaległości,więc postaram się to wszystko nadrobić w punktach.

1.Vera rozpoczyna śledztwo i odnajduje tajemniczy kamień.


2.Senkhara naznacza wszystkich członków Sibuny.


3.Jerome ,za namową Poppy,wynajmuje detektywa ,który pomoże im odnaleźć ojca.



4.Joy chce wzbudzić zazdrość Fabiania i podrywa Eddiego.


5.A tutaj filmiki ukazujące przygody Sibuny :









6.Teraz mam dla was animacje :






7.Pod koniec mam dla was wyniki ankiety.
Tyle samo osób zagłosowało na Victora Rodenmara Seniora co na Jaspera.

Na sam koniec zostawiłam fotki :)


















A pod tym rysunkiem pisało :
"Alfie found it..."
Co oznacza :
Alfie znalazł to.
Ciekawe co ? : D



Na dzisiaj to tyle :)
Papa :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz