środa, 15 lutego 2012

Miss Valentine +Freston+ promo :)

Witam :)
Dzisiaj mam dla was bardzo ciekawe informacje,a przede wszystkim jest ich trochę dużo,więc od razu przechodzę do tematu.
Mianowicie w Domu Anubisa pojawiła się nowa postać.
Miss Valentine :


Przygotowałam dla was również informację o niej:

Panna Valentine jest nową nauczycielką francuskiego zastępującą pani Andrews. Mick w Australii powiedział MissValentine o Domu Anubisa i o szkole i tak dostała pracę. Niewiele o niej wiadomo ale  wydaje się, że będzie dobrym nauczycielem. 

Mam dla was jeszcze jedną nową postać. 


To Freston.

Ponadto mam dla was (jak zresztą zawsze) fotki i kilka animacji.



















Mam nadzieję ,że fotki ,się podobają.
A teraz animacje:










Mam jeszcze promo 2 sezonu house of anubis



Na dzisiaj to tyle.
Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz