wtorek, 14 lutego 2012

Pocałunek Mary i Jeroma +dużo filmików :)

Hejka ;)
Jak wam mija dzień ? Bo mi znakomicie.Fani Maroma {Mara + Jerome} również mogą być dzisiaj szczęśliwi. Dlaczego ?
Otóż Mara i Jerome pocałowali się ! :*


Mam dla was równiez inne fotki Maroma lub jak kto woli Jary {Jerome + Mara}





+nie wydaje wam się dziwne ,że Jerome trzyma w ręce aparat?






Z tej okazji mam dla was filmik ukazujący tą uroczą parę :



Mam dla was także filmik o Fabianie ,Joy i Ninie.
W połowie tego filmiku zrobiło mi się bardzo żal Joy.
Wkońcu serce nie sługa ;(
Ale później zobaczycie ,że Joy jest chamska i podstepna.
I mi się żal zrobiło Niny.




I jeszcze jeden krótki filmik ,gdzie Nina mówi do Joy ,że Fabian jest jej.
A Fabian tłumaczy się Amber ,że "pocałował dziewczynę w tej samej sukience i w tej samej masce co Nina.



Na koniec mam dla was fotki i proszę wszystkich czytelników o dołączanie się do obserwatorów i o komentowanie postów.



















~ Trixie  :]



Promo :




1 komentarz: