czwartek, 16 lutego 2012

Starzejąca się Amber+Raymen Jaffray + fragment 3 odcinka

Hejka :]
Dzisiaj wielki dla mnie dzień! Wygrałam ,razem ze swoją klasową drużyną, mecz siatkówki w naszej szkole :)
Ale nie będę się tu reklamować , tylko przechodzę do notki.

Znalazłam zdjęcie potwierdzające ,że Amber zaczyna się "starzeć " :


Następnie mam dla was zdjęcie Raymena Jaffraya-brata Mary :


Mam dla was również pewną dziwną wiadomość.Mianowicie do domu Anubisa przyjeżdża bliźniaczka Patrici:




+ Co myślicie o tej fotce?
Wygląda jakby Patricia złościła się na Ninę...

Tutaj wstawiam resztę znalezionych fotek :






Tutaj daje animacje :



Na koniec mam jeszcze fragment 3 odcinka 2 sezonu :



+ przepraszam za jakość,ale ważne ,że w ogóle jest :)
Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz