czwartek, 12 kwietnia 2012

Pojedynek : Jabina vs. Fabina + odcinek 13 :)

Hej :)
Dzisiaj notka będzie dłuuga, bo leżę w domu chora i mam dużo czasu.
Na początek pojedynek między dwoma parami ,który będzie polegał na przedstawieniu wam zdjęć i animacji. Sami ocenicie , która para jest bardziej urocza ;d
Zaczynamy :




Fabina vs. Jabina 

Jabina :

















Były dla Joy udane chwile...


Ale również nieudane...




Teraz Fabina:




























Wiem ,że niektóre zdjęcia były już na blogu ,ale to takie przypomnienie xD

Teraz kartka :



Tłumaczenie :

Droga Nino ,

Jesteś Wybraną,co czyni cię potomkiem Amneris ,
zależną od Rufusa ( ?! )
Czy czujesz się jak umierająca faraon ?

Poważnie,
Viktor może próbować cię zabić .

Przepraszam za takie tłumaczenie,ale przynajmniej próbowałam
sama ,a nie z google tłumacza :)

Teraz nowe fotki :







A teraz odcinek 13 :)

Amber podsłuchuje kawałek rozmowy Niny i Fabiana wracających
w nocy ze strychu.Nina nie może powiedzieć jej prawdy,więc nie
zaprzecza ,gdy Amber podejrzewa ,że Nina i Fabian są razem.
Patricia widzi tajemniczego mężczyznę za oknem na lekcji 
z Jasonem. Podczas gdy dziewczyna zwierza się nauczycielowi,Amber 
przyłapuje Ninę w łazience z układanką.Nina jest zmuszona do wyjawienia
sekretu.W nocy Fabina wymyka się na strych ,a Amber idzie za nimi.
Patrici śni się Rufus.

Tutaj obejrzycie odcinek :)

A teraz fotki z odcinka :















Uff to koniec .Mam nadzieję ,że się podobało.
Piszcie w komentarzach ,która dziewczyna 
bardziej pasuje do Fabiana i dlaczego tak uważacie.
Papa :**


~ Trixie :]

6 komentarzy:

  1. A jak myślisz.? No jasne,że Nina.:)

    Skoro masz tak duzo czasu to zajrzyj do mnie. ^^.

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam Majkę ,że usunęłam jej komentarz :(
    Niestety zły ze mnie informatyk ...


    ~ Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne ze Nina!!!
    Joy jest glupia ale nie raz pomogla Sibunie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że Nina, i to na 1000000%, Joy mnie wkurza, racja pomogła Sibunie, ale wcześniej przeszkadzała, próbowała odbić Fabiana Ninie !! Totalnie mnie wkurza, Nina jest THE BEST ! Kocham ją i Fabiana !! <3 Fabina rządzi !! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nina and Fabian ! kocham !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kto woli Joy i Fabiana jest głupi ! Fabina rządzi ! ;** To nawet źle brzmi: Joy i Fabian, okropieństwo ! :

    OdpowiedzUsuń