piątek, 13 kwietnia 2012

Odcinek 14 + wasze zdanie :)

Hej :]

Dzisiaj kolejny odcinek z 1 sezonu - House of Intruders.

Jason przychodzi w odwiedziny do Patrici. Amber odkrywa co zrobiła Mara.Dochodzi do bójki między dziewczynami.Mick dowiaduje się prawdy.Patricia ponownie widzi Rufusa.
Amber znajduje napis na ścianie : "Pomóż mi. Sara Frobisher-Smythe "


Zdjęcia z 14 odcinka :












A ten odcinek obejrzycie tutaj :]


No a teraz nowe fotki :








A teraz chciałam zapytać was o zdanie.
Kogo najbardziej nie lubicie w domu Anubisa?
Kto was wkurza swoim zachowaniem, lub poprostu 
kogo nie darzycie sympatią ?

Ja na przykład najbardziej nie lubię Mary.Przepraszam wszystkich,
którzy ją lubią ,ale już wyjaśniam dlaczego .

Otóż Mara szczerze prosto mówiąc - odebrała Amber chłopaka.
Potem zostawiła Micka dla Jeroma.
I fakt ,że Mara pasuje do Jeroma ,ale zniszczyła
najpierw związek Amber.

Głosujcie w ankietach i piszcie w komentarzach lub na pocztę ( torigawel@gmail.com )
Kogo najbardziej nie lubicie z TDA i dlaczego ?

Na dzisiaj to wszystko :)
Papa ;**

Ps. Proszę ..komentujcie !! ;d
~ Trixie :]

1 komentarz:

  1. Ja u ciebie komentuje:) Super nota.!

    Ps. Ty niestety u mnie nie....:(

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń