wtorek, 3 kwietnia 2012

Odcinek 9 +dziwna informacja + wierszyk konkursowy + ogłoszenie wyników.

Cześć wam :)
Dzisiaj to co zwykle - streszczenie kolejnego odcinka 1 serii TDA oraz nowe fotki.
Zanim dodam zdjęcia muszę was jednak poinformować o bardzo ważnej sprawie.Mianowicie
znalazłam w internecie takie coś :


Początek tłumaczenia reszta może w nastepnych notkach :d

Dlaczego ,dlaczego ,dlaczego Nathalia Ramos musi 
opuscić Hoa z powodu szkoły.

Ale nie wiem czy to nie jest zwykła plotka ;p

A teraz fotki z serialu i z KCA :



















Teraz 9 odcinek :)

Amber usługuje Alfiemu,który udaje ,że bardzo boli go kostka przez Micka .
Nina rozwiązała napis zza obrazu: że skarb jest ukryty pod 8 schodkiem.
Patricia dostaje maila od Joy,jednak podejrzewa ,że coś tu nie gra.
Mick godzi się z Amber i organizują przyjęcie z tejże okazji ;p
Fabian i Nina znajdują klucz pod 8 schodkiem,na którym potem wywala się Viktor.
Pod koniec Viktor skapnął się ,że niema klucza na strych.

A tutaj link ;d do odcinka .

Fotki z tego odcinka :







Na koniec wierszyk od karoli :

Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.
Od pierwszego obejrzenia.
Tajemniczy ,fajny i ciekawy,
nie banalny i nie nudnawy.
Mowa o serialu jedynym na milion-
House of Anubis na Nickelodeon !

Super wierszyk! Naprawdę wspaniały ! :))

A teraz informacja dotycząca tego konkursu.
Ponieważ udział wzięły w nim tylko 2 osoby,
chciałam pogratulować tych świetnych wierszyków 
i postanowiłam ,że obydwie dziewczyny zdobywają 1 miejsce ! :)
A ponieważ żadna z nich nie prowadzi bloga,
pozostaje mi tylko dziękować :))


A więc koniec :)
Papa ;d

2 komentarze:

  1. To,że Nathalia odchodzi to nie plotka... To prawda...I'm desperate.:/


    Paulaa.

    Ps.wpadnij do mnie.;);*

    OdpowiedzUsuń