wtorek, 12 lutego 2013

Patricia + kartki walentynkowe :)

Hej :]


Jak pewnie zauważyliście zmieniłam szablon , tło i nagłówek bloga :)
Jak się podoba ?A może tamten był lepszy ?

Na dzisiaj mam dla was kartki walentynkowe z bohaterami Hoa :


" Hej , Właśnie cię poznałem i to jest szalone
Ale jesteś dziewczyną z moich snów "



"Nie żyję , ale wciąż cię kocham " 


"20 $ za randkę 
25 $ za pocałunek 

Ale wciąż jestem wolny "



" Przebyłbym cały świat dla ciebie , ale to kosztowałoby zbyt wiele
więc tu jest piosenka dla ciebie "



"Płakałam cały sezon za tobą "




Mogę cię przezywać i rzucać w ciebie jedzeniem/piciem 
ale to znaczy ,że cię lubię


"Może w te Walentynki 
Będę twoją wybraną "



"Kocham Cię bardziej od nowej pary butów
Nawet jeśli są naprawdę piękne"



No a teraz zdjęcie , które tak mnie wkurzyło , że miałam ochotę rozwalić laptopa...


Nienawidzę ich -,-

+ A wy , lubicie ?

Rusza nowy konkurs " True love - ulubiona para Hoa "
Jest bardzo łatwy , a nagrody ciekawe!
Więcej tutaj :)

A teraz kolejna notka z serii "Przemiany bohaterów Hoa w poszczególnych sezonach "
 ( wiem ,wiem beznadziejna nazwa xd )

W ankiecie wygrała Patricia , więc dzisiaj ona pójdzie na " ostrzał " xD

Patricia w 1 sezonie na początku jest bardzo " niemiła " dla Niny .Posądza ją o zniknięcie Joy i ciągle robi jej na złość .W końcu przekonuje się do Niny , a nawet dołącza do Sibuny .Jest odważna, śmiała i nie boi się wyzwań.





Patricia w 2 sezonie odrobinę się zmienia ,jeśli chodzi o wygląd .Moim zdaniem lepiej się ubiera .W tym sezonie poznaje nowego ucznia Domu Anubisa- Eddiego i tak powstaje Peddie  ♥
Ich "zaloty "( kto dzisiaj używa tego słowa ?! xd ) są trochę dziecinne ,ale to sprawia ,że wyróżniają się na tle innych par.






Peddie 







W 3 sezonie Patricia zmienia fryzurę .Osobiście uważam ,że w poprzedniej było jej ładniej :c
W tym sezonie fani Peddie będą musieli trochę pocierpieć .Peddie się rozejdzie ,ale spokojnie wrócą do siebie .


Niestety , nie znalazłam więcej fotek samej Patrici z 3 sezonu :c

A teraz prywatne zdjęcia Jade :







Na dzisiaj to tyle :)
Mam nadzieję ,że się podobało :)


~Trixie :]

6 komentarzy: