niedziela, 10 lutego 2013

Mara i jej przemiany + dziwna rzecz xd

Hej :)


Dzisiaj notka będzie ciekawsza od ostatniej :D Mam dla was coś ciekawego :)

Ostatnio grając w grę ( tak ,tak wiem,że pewnie macie już dość tych moich notek o grach xd )
 " The Song of Dreams " natknęłam się na pewną dziwną rzecz:


Czy nie przypomina wam to czegoś ? :D


Może nie jest bardzo podobne , ale coś w tym jest xd

 Poszperałam trochę w internecie i znalazłam trochę ciekawych fotek z planu , z poza planu i rysunki :)

















A teraz ...

Wpadłam na pomysł , by zrobić serię notek o " przemianach " postaci w 1, 2 i 3 sezonie .
Mam tu na myśli nie tylko zmiany w wyglądzie , ale także w stylu ubierania i zachowania :)

Na pierwszy ogień pójdzie...Mara :)

Mara w 1 sezonie jest odrobinę nieśmiała.Jest dobrą uczennicą : dobrze się uczy , odrabia wszystkie zadania domowe, a szkoła i nauka jest dla niej najważniejsza. Potajemnie podkochuje się w Micku, który chodzi z Amber.Aby spędzać z nim jak najwięcej czasu zaczyna pomagać mu w nauce .W pierwszym sezonie rodzi się więc piękna para - Mickra :)





Mickra :





Mara w 2 sezonie jest już bardziej odważna i otwarta.Kiedy Mick wyjeżdża bardzo to przeżywa , ale zaczyna spędzać coraz więcej czasu z Jeromem. W tym sezonie Mara przeżywa wyglądową metamorfozę .Zamienia loki na proste włosy i zaczyna się modnie ubierać.W tym sezonie tworzy się nowa para -Jara .




Jara :







+ A wy którą parę wolicie ? :)

Mara w 3 sezonie jakoś specjalnie nie zmienia wyglądu .Niewiele można tutaj powiedzieć , gdyż 3 sezon dopiero przed nami .Fani Jary przeżyją w 3 serii Hoa chwile rozpaczy , bo Jara będzie się trochę kłócić.




A tutaj fotki Mary i jej " jednorazowych looków " :D



I Mara poza planem :






Ogólna ocena :

Jak dla mnie Mara jest jedną z najładniejszych aktorek z Hoa, powiedziałabym nawet ,że ładniejsza  od Amber.Lubię ja ,ale też nie szaleje na jej punkcie. Jest sympatyczna i lubiana.
Ja mam do niej żal o to , że rozbiła Mickber , a potem zostawiła Micka dla Jeroma.

+ A wy co o niej sądzicie ? W którym sezonie wam się najbardziej podoba ?Do kogo bardziej pasuje : do Micka , czy Jeroma ?


Na dzisiaj to wszystko :) Mam nadzieję , że się podobało :)
Chcecie więcej takich notek ? Głosujcie w ankiecie kto ma być następny :)

+ Już są nowe wypowiedzi w Naszym skromnym zdaniem-Opinie blogerek :)
Zapraszam do czytania i komentowania :)

~Trixie :]

4 komentarze:

  1. Super notka moim zdaniem mara bardziej pasuje do jeroma

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)Chyba najładniej wygląda w 2 i 3 sezonie :D
    I do Jeroma bardziej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i notka oczywiście!! Jestem tu nowa i mogłabyś wypromować mój blog?
    link do niego www.house-of-sibuna-anubis.blogspot.com z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń