piątek, 2 listopada 2012

Koniec 2 sezonu ;( + 3 sezon ;)

Hej :)


Jak wiecie dzisiaj na nicku był ostatni odcinek 2 sezonu Hoa ;( Jak to szybko minęło !
Mam dla was fotki i animacje z promo z 3 sezonu :













" To jest jej tradycja " ;D












A teraz inne fotki :





+ jak wam się podoba nowy wygląd Patrici ?
ja osobiście wolałam poprzedni .


To zdjęcie z 2 sezonu :


a to z 3...


;(


Wiem , że miał być dzisiaj scenariusz , ale niestety nie jestem w stanie się wyrobić .
Przepraszam ;(

Na dzisiaj to tyle ;)
Papa ;*

~Trixie :]

4 komentarze:

  1. Fajna notka ;)
    Ja oczywiście nie mogłam obejrzeć ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. Patricia genialnie wygląda w "nowych" włosach :)
    Super notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka.
    Zapraszam do mnie:http://i-love-house-of-anubis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń