niedziela, 9 września 2012

Scenariusz + gify i inne rzeczy :]

Hej ;}

Dzisiaj w notce obiecany i upragniony przez niektórych scenariusz ;)
Nie tracę więc czasu i przechodzę do notki.

Na początek linki do ostatnich odcinków :

House of Hex
House of Silence
House of Warnings

A teraz fotki :
















I gify :

Peddie 







No i nasza śliczna Amber ! :]


-Nie mogę uwierzyć ,że nikt nie ma domowego numeru Joy !
-Może dlatego,że tu jest jej dom ?Spróbuj na komórkę.


-Amber , zrozum , mówiłam wam ,że zostawiła swój telefon.


-To wyślij esa .


-Uhh...głupia blondynka !

Teraz w końcu scenariusz ( dla przypomnienia ostatni scenariusz jest w tej notce) :

Viktor wchodzi do gabinetu Pana Sweeta.

V: Ericu, nie uwierzysz , co ostatnio znalazłem na strychu!
P.S: Co znowu ?
V: Lalkę małej Sary Frobisher Smythe! A w niej nagrania małej Sary.Mówiła coś o księdze Izydy !
P.S: Co...
V: Eliksir to nie było jedyne wyjście .Mamy szansę być nieśmiertelni, jeśli księga trafi w nasze ręcę!
P.S: Jak mamy to zrobić ?!
V: Dzisiaj odebrałem Fabianowi Rutterowi pewną broszurę.Chłopak twierdzi ,że to rzeczy, które będą na wystawie.Możemy zgłosić się do zrobienia jej u nas !
P.S: W starej bibliotece Frobisherów !
V: Świetny pomysł.Pójdę zobaczyć w jakim jest stanie...
P.S.:Idę z tobą .

Wychodzą .

Tymczasem..
Jerome puka do pokoju Joy,Mary i Patrici.

Jo: Proszę...
J: Jak tam samopoczucie?
Jo:Okropnie...miałam się uczyć z Fabianem,ale pojechał kupić coś dla Niny...Dzisiaj mają randkę...
J: Z romansu nici...
Jo: Niestety...ale ja się tak łatwo nie poddam Jerome..chyba go kocham...
J: Nie myśl o tym  ...No chodź <przytula ją> W życiu jest tak ,że nie zawsze wszystko wychodzi ..

Po obiedzie...


N: Muszę się przejść 
A : Idę z tobą
N: Chcę iść sama
A: Nie tym razem Nino ..idę z tobą i bez dyskusji..

Wychodzą z budynku...

N: Kiedy rozmawiałam z Fabianem ..to znaczy jeszcze przed tym jak zaczął uczyć się z Joy, to mówił mi ,że gdzieś niedaleko stąd jest jakaś stara , opuszczona biblioteka Frobisherów.
A:Może tam znajdziemy coś na temat tej maski ?
N: Świetny pomysł ..Amber .. czy myślisz ,że ja i Fabian.. moglibyśmy być razem ?
A: Oczywiście Nino , pasuje do ciebie ..nie do ..Joy.
N: Dzięki Amber :)
A: Spoko.Jestem nie tylko mądra i piękna ,ale też szczera :]

Idą do biblioteki...

+ i jak podobał się ? ;]

Przepraszam ,że taki krótki, ale mam trochę nauki , a przepisywanie trochę trwa :/
Następny za 2 , 3 notki , chyba ,że uda mi się szybciej ;d

Na dzisiaj to koniec  ;)
Papatki ;**

~Trixie :]

4 komentarze:

  1. ŚWIETNA NOTKA,SCENARIUSZ I WOGÓLE CAŁY BLOG!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 46 year old Nuclear Power Engineer Hamilton Beevers, hailing from Brandon enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Painting. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Oldsmobile F-88. odwiedz witryne

    OdpowiedzUsuń
  3. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń