piątek, 7 września 2012

Dużo info + ;( + fotki i gify ♥

Hej :]


Dzisiaj notka nie będzie długa , bo i tak praktycznie nikt nie czyta tego bloga- widać po ostatniej notce - 1 komentarz :(

Na początek ... Na allegro można kupić 2 i 3 część kolekcji filmowej TDA.Jeśli ktoś jest zainteresowany to wstawiam tu linki :

kolekcja 2 
kolekcja 3

A teraz ..Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się czegoś więcej na temat Eugene Simon'a to dziewczyny z bloga house of anubis info bardzo się postarały i przetłumaczyły pewien artykuł. Tutaj macie link do tej notki : <link do notki >

Już są nowe wypowiedzi w zakładce " Naszym skromnym zdaniem [...] "
Zapraszam do czytania i komentowania ;]







Animacje :












Na dzisiaj to wszystko :)
Mam nadzieję ,że się podobało.
A jeśli tak , to komentujcie ! :]

Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga, miłego weekendu ! 


~Trixie :]

6 komentarzy:

  1. nie wiem czemu ale szkoda mi Joy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka.♥
    Komentarzy pewnie nie ma z względu nauki.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka!
    Komentarzy jest mało,bo wszyscy musimy się teraz uczyć.Ja na przykład w czwartek przez chyba dwie godziny robiłam zadanie domowe na angielski i w ogóle nie miałam czasu na nic po za tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka ♥
    Jeśli ktoś nie komentuje, to pewnie przez szkołę, ale ja się staram komentować, choć nie zawsze mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka :) Przytulas Fabiana i Amber ^^

    OdpowiedzUsuń